همه آنچه باید از گلکسی نوت ۸ بدانید

۲۲ خرداد ۱۴۰۲
نویسنده مجید نوردوست
گوینده مجید نوردوست
زمان 10:08
حجم فایل 9 مگابایت

در روزهای میانه‌ی تابستان همیشه بحث گوشی‌های پرچم‌دار داغ است و رسانه‌ها پر است از اخبار و شایعاتی درباره جدیدترین گوشی‌هایی که تنها چند هفته‌ای تا معرفی‌شان باقی مانده. از همه مهم‌تر این‌که اپل و سامسونگ شرکت‌های پرسروصدای بازار گوشی‌های تلفن همراه هم پابه‌پای طرفداران پروپاقرص‌شان به بحث‌‌های نقل مجلس این روزها دامن می‌زنند. سامسونگ که سال گذشته اعلام کرده بود این‌بار پرچم‌دار اصلی‌اش را از سری نوت معرفی خواهد کرد، با فاجعه گلکسی نوت ۷ مواجه شد و در حال حاضر با اس ۸ در بازار موبایل می‌تازد. اپل نیز بر تنور آیفون ۸ که از قضا در تولد ده‌سالگی آیفون معرفی‌شود، می‌دمد. در این میان سامسونگ از مدتی پیش اعلام کرده که قصد توقف تولید سری نوت را ندارد و می‌خواهد گلکسی نوت ۸ را قبل از آیفون ۸ و بقیه گوشی‌های پرچم‌دار پرطرفدار به بازار معرفی کند. درباره این گوشی تا امروز زیاد شنیده‌ایم و تقریبا می‌شود گفت چیزی درباره نوت ۸ نیست که اطلاعاتی هرچند غیررسمی از آن نداشته باشیم.

در این پادکست هرآنچه را که لازم است درباره پرچم‌دار بعدی سامسونگ از سری نوت بدانید، خواهید شنید. با ما همراه باشید.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۹ دیدگاه
  1. Avatar سروش

    درود به شما آقا مجید
    گوشی فعلی من نوت ۴ هستش . از ویژگی های نوت ۵ خوشم نیومد و دورخیز کردم که نوت ۷ رو بگیرم که اونم زد تو برجک آمال و آرزوهام.
    به هر حال امیدوارم نوت ۸ ، یه نوت ۴ قوی باشه با دو سیمکارت .
    از توضیحات شما استفاده کردم
    براتون آرزوی موفقیت دارم

  2. Avatar ALIREZA AA

    ۴۶۰۰۰۰۰ تازه قیمت اصلیش!!!! 😐 خیییییلی گرونه

  3. Avatar سید نیما ربیعی

    تقریبا نزدیک به ۱ سالی میشه که از پیش خرید نوت ۷ با قیمت ۲.۹۰۷.۰۰۰ از دیجی کالا میگذره، دقیقا یادمه که چقد انتظار کشیده بودم تا نوت انقلابی رو تو دستم بگیرم و داستان این انتظار از نوت ۳ شروع شده بود و هر بار به امید کاهش قیمت خریدمو به تعویق مینداختم و بعد چند ماه جزیئات نوت بعدی به بیرون درز میکرد و منتظر نوت بعدی میموندم.
    اما نوت ۷ آنقدر انقلابی بود که آدم رو بی تاب واسه داشتنش میکرد، آنقدر بی تاب که گزینه پیش خرید یعنی انگار تنها گزینه!!!
    اما مشتریان نوت مشتریان “”عام”” نیستن، تنها مشتریان همیشگی سامسونگ نیستن، آنها همان هایی هستن که بر تنه درختان نوکیا روئیده اند، همانانی که سونی اریکسون و هیوندای داشته اند، آنانی که با آی میت خاطره داشته اند و با آلکاتل و موتورولا روزگارانی خوش..!!
    طرفداران نوت طرفداران برند و اسم و مارک نیستند، آنها دقیقا همانهایی هستند که با قلم ها خاطره داشته اند..
    آنها کسانی اند که یک سال دیگر بعد از نوت ۷ منتظر مانده اند تا +تنها+ نوت در دست بگیرند..
    مشتریان نوت مشتریان “” خاااااص”” هستند……

    1. Avatar بهزاد

      عالی نوشتی . احسنت

    2. Avatar Mina

      رشتش ادبیات بوده ؟! 😐

    3. Avatar ادیب

      درود بر شما

    4. Avatar بادوم

      آره واقعا خاصن من که نوت ۲ داشتم تقریبا ۵ سال استفاده کردم اما یه بار زدمش زمین ال سی دیش شکست عاشقش بودم انقدر گریه کردم کهنگو آخه ال سی دیش گرونه ارزش درست کردن نداره دلم یه نوت دیگه میخواست که ماشالا سامسونگ هیچ راهی واسه ادم نذاشته تو خرید نوت هیچ نوتی واسه فروش تو ایران نداره اگرم باشه دست دوم فعلا بدون گوشی سر میکنم چون پول خریدن اس ۸ رو هم ندارم نه نوت ۸ ولی خوش به حال هر کی که میخردش راستی گوشی من ویتنام بود الان سامسونگ همه گوشیارو چین میزنه؟یعنی دیگه ویتنام نداره؟

  4. Cp.mahdi Cp.mahdi

    یه آقای نوردوست آروم دیدیم!‌:) با اینکه اینم یه جور پادکسته ولی مدل های پر انرژی تر باحال ترن.
    ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
    قبلا هم گفتم خریدن گوشی پرچم دار (حداقل برای من) جالب نیست اگه وضع مالی عالی نباشه. خرید یه گوشی رده بالا (پایین تر از پرچم دار در حد کمی بیشتر از ۱ میلیون تومن) خیلی عالی و به صرفه تره.
    در باره خود گوشی، حس میکنم سامسونگ با وجود اینکه از نظر مالی خیلی اوضاعش بد نشد بعد از فاجعه note7 اما یه جوری احتمالا جبران کنه. علاوه بر اون یه تفاوت بجز قلم بین note 8 و s8 plus ایجاد کنه.

  5. Avatar ...

    بدون شک note 8 بهترین گوشی دنیا خواهد شد

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه