گفت‌وگو با دکتر حمید ناظرزاده، استاد دانشگاه کالیفرنیا

۲۲ خرداد ۱۴۰۲
نویسنده حمیدرضا ناظرزاده، میثم نوایی و آیدا میرعلایی
گوینده حمیدرضا ناظرزاده، میثم نوایی و آیدا میرعلایی
زمان 22:11
حجم فایل 20 مگابایت

hamidدر ادامه‌ی گفت‌وگوها با نخبگان و دانشمندان ایرانی در رشته‌های علوم کامپیوتر و فناوری در این قسمت از پادکست‌های دیجی‌کالا FM میزبان جناب دکتر حمیدرضا ناظرزاده، محقق و استاد برجسته در دانشکده‌های Marshal School of Business و Computer Science دانشگاه کالیفرنیای جنوبی هستیم.

اگر تمایل دارید با سوابق کاری و تحصیلی و پژوهش‌های دکتر ناظرزاده بیشتر آشنا شوید آدرس صفحه پروفایل کاری ایشان این است:

www-bcf.usc.edu/~nazerzad

در این گفت‌وگو که با همراهی همکارم خانم میرعلایی با دکتر ناظرزاده داشتیم سوال و جواب‌های جالبی در مورد تجارت الکترونیک (E-commerce)  و چالش‌های فروش آنلاین در آمریکا و ایران داشتیم که می‌تواند برای متخصصان و دانشجویان این حوزه قابل توجه باشد؛ خصوصا  آن قسمت از بحث ما که در مورد “Dynamic Pricing” و “پیش بینی خرید مشتری” بود، از چالش‌های مهم فروشگاه‌های آنلاین هستند. طبق روال مصاحبه‌های قبلی از ایشان هم در مورد فضای دانشگاهی و البته ارتباط صنعت با دانشگاه و همچنین فضای کار در شرکت‌های بزرگ فناوری اطلاعات و تجارت الکترونیک دنیا پرسیدیم.به زندگی شخصی ایشان هم وارد شدیم و از علاقمندی‌ها و برنامه‌ریزی کارهای روزانه‌شان پرسیدیم.

اگر شما هم تمایل دارید در انتخاب مهمان‌های بعدی از بین اساتید و بزرگان ایرانی در حوزه فناوری اطلاعات و تجارت الکترونیک برای گفت‌وگو در دیجی‌کالا FM  نقش داشته باشید، نام و تخصص فرد مورد نظرتان را در بخش نظرات برای ما ارسال کنید.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. Avatar نیما

    لطفا بیشتر رو این قسمت کار کنید واقعا، دمت گرم دیجی کالا من افتخار میکنم که بزرگترین فروشگاه اینترنتی کشورم چنین مصاحبه های قوی ای رو ترتیب داده.

  2. Avatar Ali

    درود بر شما
    لطفا با دکتر علی اکبر جلالی ( پدر فناوری اطلاعات ایران ) گفت و گو نمایید.
    با تشکر

    1. Avatar حسن ر.

      واقعا این آقا پدر فناوری اطلاعات ایران است؟!

  3. Avatar محمد

    لطفا مصاحبه با دکتر ناصر بزرگ گرایلی از ایرانیان موفق را انجام دهید

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه