آنچه شما گفتید؛ از بسته‌بندی دیجی‌کالا چه انتظاری دارید؟

۲۲ خرداد ۱۴۰۲

درست یک ماه پیش بود که در یکی از مطالب «شما بگویید» دیجی‌کالا مگ از شما خواستیم برای ما و افرادی که قصد شرکت در چالش طراحی بسته‌بندی دیجی‌کالا را دارند، انتظارات خود را از بسته‌بندی‌های دیجی‌کالا مطرح کنید. برای این که فرصت بیشتری برای دریافت نظرات سازنده‌ی شما داشته باشیم، جمع‌بندی نظرات بر خلاف همیشه پس از یک هفته انجام نشد. قطعا در طول این مدت افرادی که در چالش بسته‌بندی دیجی‌کالا شرکت کرده‌اند از نظرات شما کمک گرفته‌اند و در پایان هم علاوه بر نکات فنی، انطباق با انتظارات شما معیار خوبی برای سنجش طرح‌های جدید خواهد بود. حال که مهلت شرکت در چالش رو به اتمام است، زمان آن فرا رسیده که نظرات شما را جمع‌بندی کنیم. با این ویدیوکست «آنچه شما گفتید» ویژه همراه باشید.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۹ دیدگاه
  1. باقر

    همه ایده ها رو کشتید رفت

    بهتر بود بجای توجیه کردن و دلایل عاقلانه آوردن برای رد اکثر ایده ها بهتر بود پر و بال بدید و چهار تا چیز هم به هر ایده شما اضافه می کردید وگرنه ما همه مون میدونیم که وقتی مثلا شکل هندسی یک جعبه عوض میشه مشکلات مالی و … هم پیش خواهد آمد.

    لطفا آدم های ساختار شکن و افرادی که توی چهار چوب های استانداردی نیستند برای تحلیل این مدل ایده ها بزارید.

  2. هادیان

    جنس کارتن های دیجی کالا ضعیف هست تا به دست مشتری می رسند پاره می شوند یا از سمت ضلع ها کارتن ها باز می شوند پیشنهاد می شود برای رفع این مشکل دیجی کالا باید کارتن های مقاوم تری تهیه کند یا یک دور کامل نوار چسب پهن از وسط چهار سمت کارتن بچسبانید

  3. علی

    سلام ، ایا فاکتور قیمت محصولات روی کارتون چسبانده میشود ؟

  4. پولادی

    باسلام
    من یه هارد اکسترنال خریده بودم کارتن اصلی پاره شده بود . داخل کارتن هم هیچ محافظی قرار نداشت بسته بندی هارد هم کج و کوله شده بود

  5. مصطفی جباری سابق

    با سلام و خسته نباشید، تقریبا بیش از ۳ سال است که خیلی از نیازهای خریدمو از دیجی کالا می خرم. از تلویزیون تا مسوالک :)!
    خلاصه برا منی که خیلی حوصله نداره بگرده تو بازار. خرید دیجیتال حس خیلی خوبی داره …که دیجی کالا با تنوع محصولاتش این امر رو میسر کرده.
    در مورد نوع و ایده بسته بندی نظر خاصی ندارم جز اینکه دوباره طراحی کادو برگرده چون حس خوبی داره…
    در مورد استفاده از کارتن های بسته بندی هم بگم که تو مغازه به عنوان جعبه زباله ازش استفاده می کنم. 🙂 به جای کیسه ای پلاستیکی… کلا بجای کیسه های زباله از کارتن های مقوایی استفاده می کنم چه دیجی کالا باشه چه غیره.
    ممنون که همیشه مشتری مدار هستید.

  6. ali

    مسابقه تمدید نمیشه؟

  7. امید

    سلام

    لطفا داخل جعبه ها بدون رنگ باشد
    رنگ قرمز داخل جعبه باعث می شه وسایل داخلش که دارای جعبه های سفید هستند را رنگی کند

  8. مهدی باقری

    قرار دادن در کیسه های پارچه ای برای بعضی محصولات در دیجی کالا ایده خوبی بود

    با تشکر از دیجی کالا مگ

  9. رضا

    با سلام من چند باری میشه که از دیجی کالا محصول خریدم و هر دور بخاطر این که مسافت زیادی طی میکنه جعبه کاملا باز میشه. و به خاطر همین نظر من اینه که مقاومت جعبه‌رو بالا ببرید.
    باتشکر از دیجی کالا مگ.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه