ماربازی با نوکیا ۳۳۱۰ جدید

۱۳ شهریور ۱۳۹۸

یکی از اتفاق‌های جالب MWC 2017 نمایشی از محصول جدید و نوآوری‌های نوکیا ۳۳۱۰ بود. نسخه‌ی ۲۰۱۷ از یک موبایل کلاسیک که می‌گوید قدیمی‌ها هنوز قابل احترامند. این گوشی مثل قبل بسیار ساده است و تنها تعدادی از امکانات کاربردی ‌مثل ماشین حساب، فلش لایت، مدیا پلیر و دوربین به قابلیت های اصلی تماس و پیام رسانی اضافه شده است؛ و البته بازی Snake که یکی از جذابیت‌های نوکیا ۳۳۱۰ قدیمی بوده، با اندکی تفاوت روی مدل جدید هم موجود است.
این بازی نوستالژیک نوکیا یکی از اتفاقات پررنگ و جذاب کنگره‌ی جهانی موبایل بود. طی این مراسم جمعیت زیادی از افراد مختلف و خبرنگاران می‌خواستند این گوشی قدیمی-جدید را در دست بگیرند و مار بازی کنند.
این بازی با بازی مار اصلی است که تفاوت‌هایی دارد و در واقع حاصل مداخله‌ای مدرن در یک بازی کلاسیک است. این مسئله در مقابل اهداف ساخت ۳۳۱۰ یعنی بازگشت به زندگی ساده و دوری از دنیای پیچیده‌ی مدرن است. با این‌حال این بازی همچنان لذتبخش است.
در نسخه‌ی جدید بازی مار مراحل به خاطر سخت شدنشان طولانی‌تر شده‌اند. وجود بمب، دیوارهای متحرک و موانع دیگری که باید از آن‌ها اجتناب کرد، به علاوه‌ی قیچی «کندکننده» که شما را می‌بًرد و باعث می‌شود سرعت مار کم شود و راحت‌تر نقطه‌ها را شکار کنید. بلندتر شدن و بیشتر شدن سرعت مار بازی را سخت و سخت‌تر می‌کند و این چالش بزرگ بازی است. شاید پیام بازی این است که «خودتان را ببرید تا زنده بمانید.»
از شوخی گذشته، این باز‌ی قدیمی با وجود تغییراتی که کرده، بدون شک با خاطره‌سازی برای نسل جوان، از جذابیت‌های گوشی‌ نوکیا ۳۳۱۰ است. با دیدن این ویدیو از نزدیک ساز و کار Snake جدید را ببینید.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. ناشناس

    عالی بود

  2. محمد

    عالی تر از عالی

  3. محمد رضا

    که چی؟واقعا این همه سر و صدا به خاطر همچین گوشی ای عجیبه. نوکیا میتونست این بازی رو با حجم نزذیک به۲۰ مگ برای اندروید منتشر کنه و فقط به خاطرش یه گوشی نسازه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه