همه چیز در مورد فیدیبوک

۱۰ شهریور ۱۳۹۸

حدود یک هفته پیش بود که فیدیبو با همکاری دیجی‌کالا از فیدیبوک رونمایی کرد. در این ویدیوکست ویژه تصمیم داریم لحظاتی را در کنار شما به کار کردن با این کتابخوان الکترونیک اختصاص دهیم و تجربه‌ی خودمان را از کار کردن با آن با شما به اشتراک بگذاریم. علاوه بر این سعی می‌کنیم به این بهانه به تمام سوالاتی که ممکن است در مورد این محصول جدید داشته باشید پاسخ دهیم. با این حال اگر پس از دیدن کامل ویدیوکست هنوز هم سوالی در مورد فیدیبوک داشتید، می‌توانید در بخش کامنت‌ها آن را مطرح کنید.

فیدیبوک

فیدیبوک یک کتابخوان الکترونیکی کوچک و دوست‌داشتنی است که به طور کامل از زبان فارسی و انگلیسی پشتیبانی می‌کند. فیدیبوک علاوه بر این که با فرمت‌های پرکاربردی نظیر EPUB و PDF سازگار است، مستقیما به بزرگترین پلتفرم عرضه و فروش قانونی کتاب الکترونیکی در ایران یعنی فیدیبو متصل شده. بنابراین با این کتابخوان می‌توانید هم کتاب‌ها و متونی که از پیش داشتید را مطالعه کنید و هم به کتابخانه‌ای بزرگ با بیش از ۲۴ هزار کتاب الکترونیک دسترسی داشته باشید که هر روز هم بزرگ‌تر و غنی‌تر می‌شود.

کتابخوان فیدیبوک همانند تمام کتابخوان‌ها از تکنولوژی جوهر الکترونیک یا E-Ink استفاده می‌کند. این تکنولوژی باعث می‌شود تجربه‌ی کتاب خواندن روی فیدیبوک بسیار شبیه به خواندن کتاب کاغذی باشد. صفحه نمایش E-Ink از خود نوری تولید نمی‌کند و به همین دلیل کتاب خواندن روی فیدیبوک همانند کتاب خواندن روی تبلت یا گوشی موبایل چشمان شما را خسته نخواهد کرد.

در صفحه نمایش مبتنی بر تکنولوژی جوهر الکترونیک درست همانند یک متن چاپی شما با نور محیط کتاب می‌خوانید. به همین دلیل زاویه دید بسیار زیاد است. علاوه بر این از آنجا که این تکنولوژی به گونه‌ای طراحی شده که برای نمایش دادن یک تصویر ثابت نیازی به مصرف انرژی ندارد، مصرف باتری کتابخوان در مقایسه با سایر گجت‌های موبایل بسیار کمتر است. این یعنی برای استفاده از فیدیبوک در بیرون از خانه و حتی سفر، لازم نیست چندان نگران تمام شدن شارژ باشید.

با این وجود صفحه نمایش فیدیبوک به نور پیش‌زمینه (Front Light) هم مجهز شده است. یعنی در مواقع ضروری مثل وقتی که قصد دارید در تاریکی شب به مطالعه بپردازید، دیگر نیازی به چراغ مطالعه نخواهید داشت. در این شرایط تنها کافی است نور پیش‌زمینه را روی میزان دلخواه تنظیم کنید و بدون ایجاد مزاحمت برای دیگران به مطالعه بپردازید.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۷ دیدگاه
  1. Avatar حسین مصلح

    آیا این کتابخوان قلم هم دارد ؟

  2. Avatar مهدی

    سلام pdf هم راحت میخونه؟ خصوصا pdf انگلیسی

  3. Avatar نکوزاد

    با سلام
    در صورتیکه رمز ورود به فیدیبوک را فراموش کرده باشیم آیا امکان بازیابی یا تغییر رمز یا بازگشایی مجدد یا بازگشت به حالت اولیه امکان پذیر میباشد.
    لطفاًدر صورت امکان راهنمایی فرمائید .
    با تشکر

  4. Avatar hilda

    لطفا سوالات مطرح شده رو هر چه زودتر پاسخ بدید.ممنون

  5. Avatar hilda

    با سلام.آیا امکان نصب و استفاده از سایز اپلیکیشن های کتابخوان فارسی،مثل طاقچه و کتابراه وجود دارد؟ممنون

  6. Avatar saman

    امکان استفاده از ویکی پدیا را دارد؟
    در زمان اتصال به اینترنت چه مدت شارژ نگه می دارد؟

  7. Avatar پژمان

    برای خوندن کتابهای pdf و با توجه به اینکه اندازه صفحه نمایش ۶ اینچ هست، آیا صفحه نمایش با اندازه pdf خودشو تطبیق میده یا اینکه نیاز با اسکرول به چپ و راست داره؟
    مرسی

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه