رقص تسلا مدل X مقابل جرمی کلارکسون

۴ شهریور ۱۳۹۸

تا ۱۰ سال پیش چه کسی تصور می‌کرد دنیای خودروهای الکتریکی آن‌قدر بزرگ و استراتژیک شود که بسیاری از خودروسازهای بزرگ وادار به تولید این گونه خودروها شوند؟ چه کسی باور می‌کرد قدرت ماشین‌هایی که مسخره می‌کردند، به مراتب از خودروهای بنزینی بیشتر شود؟ یا حتی چه کسی فکرش را می‌کرد روزی یک ماشین الکتریکی در مقابل مجری محبوب تاپ‌گیر سابق یعنی جرمی کلارکسون برقصد!؟

در جدیدترین اپیزود مستند ماشین گرندتور، جرمی کلارکسون شاسی‌بلند تسلا مدل X را مورد نقد و بررسی قرار می‌دهد و از این خودرو تعریف و تمجید می‌کند. درنهایت او ماشین را در مود جشن (Celebration Mode) قرار می‌دهد و از آن پیاده می‌شود. در این حالت موسیقی پخش می‌شود و چراغ‌های تسلا مدل X روشن و خاموش می‌شود. هم‌چنین درب‌های عقب بصورت بال پرنده باز و بسته می‌شود تا هیجان و خوش‌حالی ماشین به تصویر کشیده شود.

پیش از این از قابلیت‌های عجیب و متفاوت تسلا برایتان گفتیم؛ از این که در تسلا مدل ۳ می‌توانید نقاشی بکشید و در مریخ برانید! بسیاری ایلان ماسک را با کارهای عجیب و فانتزی می‌شناسند؛ فردی که با قدرت هرچه تمام ایده‌های خلاقانه خود را به حقیقت تبدیل می‌کند. با این که این ویژگی‌ها کاربردی به نظر نمی‌رسند اما برای بسیاری جالب و هیجان‌انگیز شمرده می‌شوند.

نظر شما درمورد خلاقیت‌های ایلان ماسک چیست؟ آیا از طرفداران سبک طراحی خودروهای تسلا هستید؟

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar علیرضا

    تسلا هیچ رغیبی نداره بهترین ماشینارو می سازه ولی این مدل معرکس

  2. Avatar milad

    یادی هم کنیم از جمشید آرین که ۱۵ سال پیش خودروی برقی ساخت و می گفت آینده مال خودروهای برقی

  3. Avatar Alireza

    تست تسلا تو قسمت این هفته گرندتور که اومده خیلی باحاله عجب ماشینیه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه