گفت‌وگو با مدیر پروژه بین‌المللی حفاظت از یوزهای آسیایی

۲۲ خرداد ۱۴۰۲

امروز میزبان مهندس هومن جوکار، مدیر پروژه بین‌المللی حفاظت از یوزهای آسیایی یکی از کارشناسان نام‌آشنای حیات‌وحش ایران هستیم. ایشان در دوران مدیریت ۵ ساله خود با کمک و مساعدت‌های بی‌دریغ کلیه دست‌اندرکاران، همکاران، محیط‌بانان و کارشناسان ایرانی و خارجی تلاش کرده‌اند تا آخرین بازماندگان یوزهای آسیایی را از سراشیبی انقراض نجات دهند. آیا ایشان و همکاران‌شان در این راه موفق بوده‌اند؟ بدیهی است که در مسیر پر افت و خیز حفاظت از این میراث ملی ارزشمند، سوالات متعددی نیز در اذهان دوستداران حیات‌وحش ایران شکل گرفته باشد. اعتماد جمع کثیری از دغدغه‌مندان حیات‌وحش ایران سبب گردید تا سوالات بیشماری در این زمینه جمع‌آوری گردد. دیجی‌کالامگ درصدد است تا در خلال یک مجموعه سریالی چند قسمتی این سوالات چالشی را با مدیر پروژه بین‌المللی یوز مطرح سازد. پس اگر شما نیز مشتاق به شنیدن پاسخ‌های این سوالات هستید، با ما همراه باشید.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۵ دیدگاه
  1. Avatar رضا محمدزاده

    منتظر ویدئوهای بعدی برای آگاهی از روند اجرای پروژه هستم

  2. Avatar بست پرو

    قطعا پروژه حفاظت از یوز آسیایی موفق نبوده! اخیرا یک یوز ماده و توله هاش مورد هجوم سگ های گله توی میاندشت قرار گرفتن!! این پروژه با این سرمایه سرسام آور و عظیم نمیتونه دام دارها رو توی مناطق حفاظت شده کنترل کنه! فقط بسنده کرده به ارائه مقالات بی کاربرد و کارهای حاشیه ای تا متن اصلی ماجرا

    1. Avatar عبدالرضا

      درود.
      کدوم سرمایه؟!
      لطفا دقیقا میفرمایید پروژه چه دریافتی هایی داشته است؟

    2. فرناز حيدري فرناز حيدري

      دوست عزیز
      توله مذکور اتفاقا با مدیریت همیار. جاجرمی همین پروژه نجات پیدا کرد، من به زودی در همین سایت اطلاعات بیشتری در اختیارتون میذارم. ضمن اینکه فراموش نکنید که اگر پروژه ای در کار نبود الان در ایران یوزی هم قطعا نبود، چنانچه یوز را سالهاست که همسایگان ما برای ابد از دست داده اند. منصف باشیم????????

  3. Avatar اکیپ کالا

    ممنون از مطالب مفید شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه