هر آن‌چه از گلکسی S8 باید بدانید

۱۱ شهریور ۱۳۹۸

اگر می‌خواهید از پرچم‌دار جدید سامسونگ، یعنی گلکسی‌s8 و قابلیت‌های آن بیشتر بدانید، این ویدیوی دو دقیقه‌ای را حتما ببینید. در این ویدیو خواهید دید که این گوشی چه ویژگی‌هایی را از گلکسی S7 وام گرفته و چه قابلیت‌های جدیدی به آن اضافه شده است.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۵ دیدگاه
  1. Avatar مهتاب

    من میخوام گوشیم رو ریجستری کنم چطوری ممکنه؟!

  2. Avatar عبدالعلی

    بله زیباوقدرتمند.اماشکننده سامسونگ برای ضدضربه این گوشی کاری نکرده مواظب باشیدازدستتان نیفتد که تمام حتما خریداران این گوشی زیبا ان رادرون کاور مناسب جادهند.که پشیمانی صودی ندارد.درضمن به نظرمن پرچمداران بعدی سامسونگ خیلی تفاوت انجنانی بااس ۸ندارند.من این گوشی رادارم ولذتشومی برم امیدوارم شماهم پولش راداشته باشیدوبخریدکه ارزشش داردمعرکه….‌.

    1. Avatar Sam

      دوست عزیز قبل از نظر دادن راجب هر محصولی و تخریبش بهتره یکمی اطلاعاتتون رو بیشتر کنید ، این گوشی از لحاظ مقاومت جز بهتریناس که تو تست های واقعی از سمت افرادی که کارشون تست مقاومت گوشیه مورد آزمایش قرار گرفته ، پس لطف کنید نظر الکی ندید و ترس تو دل کسی نندازید ، نمیتونید به من هم بگید مقاومتش پایینه چون از زیر ذره بین خودمم گذشته با اینکه بیشتر طرفدار آیفونم ولی واقعا این گوشی رو تحسین میکنم چه از لحاظ طراحی چه بقیه ویژگی هاش …

  3. Avatar Next is Now

    سالار همه گوشی ها

  4. Avatar Ali

    این گوشی محشررررره
    خیلییی شیک و زیباست

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه