آیا آیفون X واقعا یک گوشی انقلابی است؟

۲۲ خرداد ۱۴۰۲

دیشب طی مراسمی در کمپ اختصاصی اپل آیفون‌های هشت، هشت پلاس و آیفون X معرفی شدند. آیفون‌های ۸ و ۸ پلاس نسبت به مدل‌های سال قبل تغییرات اندکی داشتند اما آیفون ۱۰ که پیش از برگزاری مراسم با عنوان آیفون X مورد اشاره قرار می‌گرفت نسبت به همه آیفون‌های گذشته مدل متفاوت‌‎تری است. آیفون X گوشی هوشمندی است که برای اولین‌بار بدون حسگراثرانگشت، با صفحه‌نمایش اولد بدون حاشیه، همراه با تکنولوژی خاص تشخیص چهره و با قابلیت شارژ بی‌سیم معرفی شده است. این مدل ۱۰ سال پس از معرفی اولین آیفون پیش چشم مخاطبان قرار گرفت و در عمل گوشی ویژه‌ای است که اپل با آن ده سالگی آیفون را جشن گرفته است.

بسیاری از کارشناسان معتقدند گوشی‌ای که ۱۰ سال پیش با نام آیفون روانه بازار شد یک گوشی انقلابی بود که توانست تغییرات قابل‌توجهی در بازار تلفن‌های هوشمند و انتظار مخاطبان نسبت به این گجت‌ها ایجاد کرد. اپل هنوز پس از گذشت یک دهه معتقد است انقلاب آیفون ادامه دارد اما برخی دیگر فکر می‌کنند این شرکت در شرایط سال‌های گذشته خود نیست و در حال حاضر آیفون X یک گوشی انقلابی و پیشرو به حساب نمی‌آید. در این گفتگو درباره همین موضوع به بحث پرداختیم و دیدگاه‌های متنوعی که حول این مساله وجود دارد را بررسی کردیم.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۵ دیدگاه
  1. Avatar حسن ر.

    شاید در زمان معرفی اولین گوشی آیفون مردم به اندازه امروز با محصولات تکنولوژی و نوآوری‌های شرکتهای دیگر آشنا نبودند، لذا بنظرشان آیفون انقلابی میرسید.

  2. Avatar A

    دو تا مدیر باید امسال برکنار بشن، یکی تیم کوک و اون یکی بارتومئو.

  3. Avatar A

    دو تا مدیر باید امسال باید برکنار بشن، یکی تیم کوک و اون یکی بارتومئو.

  • 1
  • 2
loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه