با ب‌ام‌و M5 بیشتر آشنا شوید

۲۲ خرداد ۱۴۰۲

اگر کتابی وجود داشت که تاریخ خودروسازی را به تصویر می‌کشید، یقینا شرکت‌های زیادی را می‌دیدیم که اتومبیل‌های هیجان‌انگیزی را طراحی کرده‌اند ولی هیچ‌وقت نتوانسته‌اند جزو خواستنی‌ترین برندهای دنیا باشند. در میان برگ‌های زیاد این کتاب، چشممان به یک شرکت نام‌آشنا می‌افتد. شرکتی که برای نسل جوان و میان‌سال، برای کودک و پیر هم جذابیت بی‌حد و مرزی دارد؛ ب‌ام‌و.

دلیل این موضوع را می‌توان در ظاهر شیک و قلب توانمند محصولات این شرکت دانست؛ چراکه کم‌تر خودروسازی را می‌توان پیدا کرد که در اتومبیل‌های خودش روح جنگی یک خودروی اسپرت را در کالبد لوکس و پرامکانات جای دهد. این در حالی است که برای این شرکت آلمانی این کار ساده‌ای است و هر چند سال با معرفی چند محصول جدید، این موضوع را به همه ثابت می‌کند.

اگر در جریان تازه‌ترین خبرهای خودرویی باشید، حتما شنیده‌اید که ب‌ام‌و از اتاق جدید M5 رونمایی کرده است. البته این خودرو تا امروز رونمایی فیزیکی نشده و ب‌ام‌و با سنت‌شکنی تمام‌عیار، آن را در تیزر بازی نید فوراسپید “انتقام” به تصویر کشیده است. امروز من و بهرام نشسته‌ایم تا نگاهی دقیق‌تر به این آلمانی قدرتمند داشته باشیم. در این میان به نسل‌های قبل نسخه‌ی قدرتمند M5 گذری داریم. برای دیدن گپ‌وگفت ما، شما را به تماشای این ویدیوکست دعوت می‌کنیم.

برای دریافت نسخه صوتی به آدرس زیر بروید:

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar mohammad taghizadeh

    عالی بود خسته نباشید

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه