بررسی پرفروش‌های باکس‌آفیس؛ بدترین فیلم تاریخ در کنار دانکرک

۲۲ خرداد ۱۴۰۲

فیلم سینمایی دانکرک ساخته کریستوفر نولان این هفته هم جایگاه خود را در صدر جدول باکس‌آفیس حفظ کرد. این فیلم با فروش ۲۶.۶ میلیون‌دلاری پرفروش‌ترین فیلم این آخر هفته سینماهای آمریکا بود اما نسبت به هفته قبل حدود ۴۷ درصد از فروش‌اش را از دست داد.

فیلم دوم این هفته The Emoji Movie بود؛ فیلمی که حدود ۲۴.۵ میلیون‌دلار فروش کرد اما در مجموع مورد نفرت مخاطبان و منتقدان قرار گرفت. نمره‌هایی که هواداران و منتقدان به فیلم داده‌اند فاجعه‌بار است و این اثر را در میان بدترین آثار سینمایی از نگاه مردم و منتقدان قرار می‌دهد.

«بلوند اتمی» با بازی «شارلیز ترون» از دیگر فیلم‌های جدید این هفته بود که اولین آخر هفته خود را با فروش حدود ۱۸ میلیون دلار پشت سر گذاشت. این ساخته دیوید لیچ (از کارگردانان فیلم جان ویک) در رتبه چهارم باکس‌آفیس قرار گرفت.

نهایتا باید به فیلم «دیترویت» ساخته کاترین بیگلو اشاره کنیم که در هفته‌ای که گذشت به صورت محدود اکران شد. این فیلم در مجموع مورد تحسین منتقدان قرار گرفت. بیگلو پیش از این فیلم‌هایی مثل The Hurt Locker و Zero Dark Thirty را کاگردانی کرده بود.

اگر می‌خواهید درباره این فیلم‌ها بیشتر بدانید و بخش‌هایی از تریلرها را تماشا کنید، ویدیوکست باکس‌آفیس را از دست ندهید.

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar یک رهگذر

    در مورد ایموجی مووی گفتید که بدترین فیلمه و گفتید کلا فیلم‌های بد رو با این فیلم مقایسه می‌کنید. احتمالا امتیاز فیلم خودتون از ایموجی مووی کمتر خواهدبود و تاریخ فیلم‌های بد رو با این ویدیوپادکست مقایسه می‌کنه!
    پیشنهاد می‌کنم در IMDB شانستون رو امتحان کنید.

  2. Avatar بهنود

    سلام.
    ایده جالبی هست و حتما ادامه بدید، ولی چند نکته:
    -ای کاش هر ۲ کارشناس تعامل بیشتری باهم داشتند، نه اینکه یک نفر صحبت کنه و دیگری نگاهش کنه.
    -کاملا احساس می شد که کارشناسان نمی دونستن دوربین را نگاه کنند یا یک دیگر را، البته شاید علت اصلی نوع میز باشه که باعث میشه افراد نتوانند نگاه مستقیمی با هم داشته باشند.

    امیدوارم ویدیو های بیشتری از این نوع ببینیم مخصوصاً پادکست بازی
    ممنون از زحمات شما

  3. Avatar مهدی کلهر

    ریتم ویدیو خیلی کنده …

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه