بلک‌بری در لباسی جدید؛ معرفی گوشی Aurora

۱۱ شهریور ۱۳۹۸

محصول جدید بلک‌بری «Aurora Dual SIM» یکی دیگر از گوشی‌های موبایل اندرویدی این شرکت است که با جدیدترین نسخه اندروید موسوم به نوقا عرضه می‌شود. از دیگر مشخصات فنی این محصول می‌توان به پردازنده نه‌چندان قدرتمند اسنپدراگون ۴۲۵، ۴ گیگابایت رم و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایت اشاره کرد. در طراحی Aurora دو شیار برای دو سیم‌کارت در قطع میکرو در نظر گرفته شده که می‌تواند امکان استفاده همزمان از دو سیم‌کارت را در اختیار کاربران قرار دهد.

گوشی جدید بلک‌بری به نمایشگری ۵.۵ اینچی مجهز است که با وضوح تصویر ۷۲۰ × ۱۲۸۰ می‌تواند تراکم پیکسلی ۲۶۷ پیکسل بر هر اینچ را به تصویر بکشد. با وجود این نمایشگر بزرگ و پشتیبانی Aurora از نسل چهارم اینترنت پر سرعت می‌توانید به تماشای فیلم به صورت آنلاین و وبگردی بپردازید و تجربه بی‌نظیری را برای خود رقم بزنید. این گوشی موبایل که به پردازنده اسنپدراگون ۴۲۵ مجهز شده می‌تواند در کنار چهار گیگابایت رم توان پردازشی خوبی را از خود به نمایش بگذارد. البته مشخصات مجموعه سخت‌افزاری Aurora به همین‌جا خلاصه نمی‌شود و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی هم در کنار آن وجود دارد.

اگر نگران حجم بالای فایل‌های صوتی و تصویری، برنامه‌ها و بازی‌های خود هستید باید بدانید بلک‌بری قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه جانبی را برای محصول جدیدش در نظر گرفته که با استفاده از آن می‌توانید این فضا را تا ۲۵۶ گیگابایت دیگر افزایش دهید. Aurora یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی را بر روی قاب پشتی‌اش جا داده که به فلاشی از نوع Dual LED مجهز شده و از امکانات مختلفی مانند قابلیت تشخیص چهره (Face and Detection) ، قابلیت عکاسی پانوراما  (Panorama)، قابلیت فوکوس با اشاره روی سوژه  (Touch Focus) و قابلیت عکاسی HDR بهره برده تا امکان ثبت تصاویری باکیفیت را در اختیار کاربران قرار دهد. همچنین دوربین سلفی در این محصول ۸ مگاپیکسل بوده تا چیزی از دیگر محصولات موجود در بازار کم نداشته باشد. درنهایت به منبع تغذیه Aurora خواهیم پرداخت که باتری لیتیوم یونی با ظرفیت ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت است و می‌تواند انرژی موردنیاز فعالیت با این گوشی موبایل را تأمین کند.​

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar افسانه

    چرا فیلمهاتون الان اشکالات تایپی و سهوی زیاد داره؟!
    حافظه داخلی رو نوشتین ۲۳! به جای ۳۲

    اون فیلم ۵ گوشی که تا پایان سال هم عرضه میشه، اون هم چندجا اشکال داشت، از جمله اینکه بجای G6 تو چندجا G5 رو نشون میده!

    1. Avatar سونیا

      بله،چه تدوین غیر حرفه ای هم انجام شده. استودیو محترم این افکت گلیچ رو یک بار استفاده می کنند اون هم روی تایتل یا موقعیت خواص، نه اینکه هی پشت سر هم. کاملا مشخصه تازه کار هستید.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه