تیزر جدید هیوندای سانتافه ۲۰۱۸ را ببینید

۲۹ بهمن ۱۳۹۶

هیوندای به تازگی دو تیزر مختلف از مدل ۲۰۱۸ سانتافه منتشر کرده است. در یکی از این تیزرها به امنیت بالا و در تیزر بعدی به زبان طراحی مدرن این خودرو اشاره شده است.

پیش از این مطلبی برایتان منتشر کردیم و از جدیدترین تیزر هیوندای سانتافه ۲۰۱۸ خبر دادیم. حالا در جریان انتشار تیزرهای جدید، در اولین تیزر هیوندای سانتافه می‌توانید عملکرد بالای این خودرو کره‌ای را در زمینه امنیت سرنشینان ببینید. در این ویدیو مشخصا عملکرد قفل درب‌های خودرو بصورت خودکار نشان داده می‌شود. زمانی که راننده کلید مخصوصی را که در ویدیو می‌بینید را فشار می‌دهد، رادارهای خودرو بصورت هوشمند محیط را اسکن می‌کنند تا زمانی که اتومبیلی از پشت در حال عبور باشد، اجازه ندهد سرنشینان از ماشین پیاده شوند.

در تیزر بعدی زبان طراحی مدرن سانتافه ۲۰۱۸ به تصویر کشیده می‌شود. این کلیپ به خوبی نشان می‌دهد که هیوندای توانسته در طول نیم قرن تجربه در زمینه خودروسازی به سطحی از پیشرفت برسد که ماشینی با زبان طراحی مدرن و جذاب، طراحی و تولید کند. همین پیشرفت خودروساز کره‌ای باعث شده تا در بازار جهانی و ایران شاهد فروش بالا و محبوبیت آن باشیم.

در کامنت‌ها نظرتان را درمورد پیشرفت خودروسازی کره و ویژگی‌های سانتافه ۲۰۱۸ با ما به اشتراک بگذارید.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. Avatar ف

    شانس آوردین گرند سانتافه تو ایران نمیاد من تو آلمان یکماه دنبال خرید ماشین بودم اینجا بهشت ماشینهاست ولی آخرش گرند سانتافه ۲۰۱۸ رو انتخاب کردم غول ۲۲۰۰ سی سی دیزل با مصرف پایین و تموم امکاناتی که فکر کنید برق ۲۲۰ و گرمکن صندلی عقب ۶ صندلی سانروف پاناروما سنسور باد لاستیک و توبوشارژ و فورویل درایو و اتو ویل ۶ سرعته رینگ ۱۹ اینچی با لاستیک تابستانه و رینگ ۱۸ اینچ با لاستیک اضافی زمستانه و سردکن گرمکن صندلی های جلو کی ای استارت ۵ سال گارانتی بدون مسافت و کیلومتر و بگذریم حتی باطری ماشین هم گارانتی ۵ ساله داره نه مثل سایپا یکساله و سر ۱۳ ماه خرابه

    بگذریم پورشه و بی ام و عالی هستن ولی قیمت هشت تا سانتافه رو دارن و مصرف پنج برابر گارانتی ۲ ساله با کیلومتر مشخص و سرویسهای فوق گران در نمایندگی

  2. Avatar hossein

    میبریم…

  3. Avatar صادق

    باسلام
    لطفا” بگویید که از چه تاریخ وارد ایران میشود؟

  4. Avatar سعید

    یه آرزوی دیگه به جمع اونهایی که به گور می برم اضافه شد 🙁

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه