جعبه گشایی هواوی میت ۱۰ پرو در دیجی‌کالا مگ

۱۱ شهریور ۱۳۹۸

شرکت هواوی در روز ۲۴ مهر از آخرین پرچم‌دارانش یعنی میت ۱۰ و میت ۱۰ پرو رونمایی کرد. حال پس از گذشت کمتر از یک ماه گوشی هواوی میت ۱۰ پرو به دیجی‌کالا مگ رسیده است. در این ویدیو با جعبه گشایی این مدل همراه شما خواهیم بود.

بسته‌بندی این گوشی نسبتا بزرگ است و با رنگ مشکی مات ظاهر هیجان‌انگیزی دارد. روی جعبه نام برند و مدل گوشی همراه با لوگوی قرمز رنگ لایکا خودنمایی می‌کند. میت ۱۰ پرو در بالایی‌ترین بخش این بسته‌بندی قرار دارد. هواوی در این مدل طبق روند جدید بازار گوشی‌های هوشمند، از یک صفحه‌نمایش با نسبت ابعاد کشیده‌تر ۱۸:۹ استفاده کرده است. صفحه‌نمایش این گوشی از نوع امولد با روزلوشن FHD+ است و حاشیه‌های بسیار کمی دارد.

بدنه‌ی میت ۱۰ پرو از جنس شیشه است ولی این گوشی از شارژ بی‌سیم پشتیبانی نمی‌کند. یک فریم آلومینیومی دو پنل شیشه‌ای جلو و پشت گوشی را به هم متصل می‌کند. هواوی در این مدل جک هدفون را حذف کرده است. حسگر اثر انگشت در پشت گوشی و زیر دوربین دوگانه‌ای قرار دارد که طبق معمول چند سال گذشته برند لایکا در کنار آن به چشم می‌خورد. یک نوار افقی با رنگ متفاوت دوربین‌های این گوشی را احاطه کرده که به جذابیت بصری گوشی کمک می‌کند. در کل میت ۱۰ پرو گوشی زیبایی است و در دست حس یک گوشی باکیفیت و گران‌قیمت را به کاربر منتقل می‌کند.

در زیر گوشی، جعبه به دو محفظه تقسیم شده است. در محفظه‌ی سمت راست یک شارژر با پشتیبانی از شارژ سریع، یک کابل تبدیلUSB Type-A  به USB-C و یک هدست USB-C قرار دارد. در محفظه‌ی سمت چپ هم به یک قاب ژله‌ای محافظ و ابزار مخصوص خارج کردن سیم کارت می‌رسیم. در بازار برخی از کشورها هواوی در داخل جعبه‌ی میت ۱۰ پرو یک تبدیل USB-C به جک هدفون هم قرار می‌دهد، ولی حداقل در نمونه‌ای که به دست ما رسیده بود این دانگل وجود نداشت.

در هر حال به نظر می‌رسد هواوی میت ۱۰ پرو را به خوبی برای رقابت با پرچم‌داران قدرتمند رقبا مجهز کرده باشد. برای بررسی دقیق‌تر این موضوع با دیجی‌کالا مگ و مطالب تکمیلی ما در مورد این گوشی همراه باشید.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. mohamad

    صدای اون آقایی که قبلا بود یه چیز دیکه بود . اوشون خیلی کارشون درست بود .

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه