آنچه شما گفتید؛ نظرتان درباره خودروهای جدید در بازار ایران چیست؟

۲۲ خرداد ۱۴۰۲

در شما بگویید هفته پیش، نظرتان را درمورد خودروهای جدید در بازار ایران پرسیدیم؛ از این که شما در رابطه با ماشین‌های جدید تولید داخل، مونتاژ و وارداتی زیر ۱۰۰ میلیون تومان چه فکر می‌کنید.

طبیعتا همان‌طور که انتظار داشتیم، بیشتر نظرات کاربران در این زمینه منفی بود و پیشرفت صنعت خودروسازی ایران را به چالش کشیده بودند. با این حال تعدادی از نظرات مخاطبان در نوع خود جالب بود و موضوعات جالبی را مورد هدف قرار می‌داد. امروز من و مجید کنار هم نشستیم تا نظرات شما عزیزان را در قالب یک ویدیوکست جمع‌بندی کنیم.

با پادکست خودرو این هفته دیجی‌کالامگ همراه ما باشید.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. ER22

    به نظرم رنو مزخرفه ، ما هم مگان داشتیم هم ال۹۰ و هم الان کلیوس ، میتونم بگم آشغالن ، کاملا ماشینایی ان که جنبه ی تجارت دارن ، من انتظار دارم از یه ماشین ۲۵۰ میلیونی که حداقل ۱ سال پرده ی سانروفش به حداقل سر جاش بمونه ، یا اینکه یه تق ! به ماشین جلویی بخوری رنگ بدنش نپره ، یه چسب جای درشو بکنی رنگشم باهاش کنده نشه و کلی انتقاد و ضعف از این قبیل ، خدایی جاده خاکی یکم شیب دار و بد قلق رو هم نمیره ، ال ۹۰ میرفت !

  2. َAmirhosein

    سلام خسته نباشید دمتون گرم
    پادکست خوبی بود ولی واقعا مردم حق دارن ناراضی باشن برای خودروسازی ما دو راه بیشتر نیست یا به خودش بیاد و از پتانسیلی که وجود داره استفاده درست بکنن مثلا طراحان و مهندسان خوبی که داریم و همینطور از تکنولوژی روز دنیا بهره ببرند و سیاستشون رو درست کنن که فضای رقابتی ایجاد بشه با قیمت معقوللللل
    یا کلا بزارن کنار خودرو سازی رو مثل استرالیا که آقا مجید گفت.
    از خودروساز های استرالیایی که میشناسم شرکت Holden هولدن هست که از سال ۱۹۳۱ به جنرال موتور پیوست.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه