وقتی تسلا مدل X برایتان می‌رقصد!

۴ شهریور ۱۳۹۸

اگر یادتان باشد، سال گذشته ویدیویی از رقص تسلا مدل X مقابل جرمی کلارکسون منتشر کردیم؛ ویدیویی که باعث تعجب بسیاری از ما شد.

یکی از قابلیت‌های جالب خودروهای تسلا، حالت رقص نور و باز و بسته شدن درب‌های عقب هنگام پخش یک آهنگ معروف از ارکستر Trans-Siverian است. راننده تسلا مدل X با نوشتن کلمه Holiday در هنگام ورود به بخش دسترسی‌ها می‌تواند شاهد رقصیدن ماشین خود با آهنگ راک جذاب باشد!

این چند سال اخیر، تسلا به یکی از قطب‌های مهم نوآوری و خلاقیت در حوزه خودروسازی ترکیب شده و نگرش بسیاری از افراد را نسبت به خودروهای الکتریکی و خودران عوض کرده است. فرمول ساده‌ای که تسلا کشف کرده، ترکیب دو عنصر مهم فناوری و مهندسی است که با پیشرفت در هر دو حوزه، باعث شده تا در رده‌ی یکی از خودروسازهای پیشرو دنیا قرار بگیرد.

دیگر کسی از نام خودروهای الکتریکی هراس ندارد؛ ماشین‌هایی که به تصور عموم، خودروهای کم شتاب و کسل کننده بودند. هم‌چنین به لطف پیشرفت چشم‌گیر سیستم هوشمند خودروهای تسلا، امنیت سرنشینان هنگام رانندگی در حالت خودران بسیار بالاتر رفته است. همین موضوع باعث شده تا خودروسازهای بزرگی مثل پورشه و ب‌ام‌و هم به پیشواز خودروهای الکتریکی و خودران بروند.

در کامنت‌ها نظرتان را درمورد خودروهای تسلا؛ پیشرفت این خودروساز و قابلیت رقص نور تسلا مدل X برایمان بنویسید.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. فربد نصرتی

    خیلی خیلی خوب بود
    آینده‌ی خورو همینه
    روز به روز هوشمند تر
    مرسی خشایار

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه