روز مرگ بلید رانر فرا رسید؛ نگاهی به پرفروش‌ترین فیلم‌های باکس‌آفیس این هفته

۲۲ خرداد ۱۴۰۲

سینمای آمریکا باز هم هفته نه‌چندان شگفت‌انگیزی را پشت‌سر گذاشت. در حالی که هفته گذشته فیلم Blade Runner 2049 اکران شد و فروش تقریبا خوبی هم داشت و به جایگاه اول رسید، فیلم Happy Death Day در این هفته در مکان اول جدول باکس‌آفیس ایستاد. در واقع استقبال از Blade Runner 2049 نزدیک به ۵۲ درصد در مقایسه با هفته پیش کاهش پیدا کرد و فیلم Happy Death Day با فروش ۲۶ میلیون دلار در جایگاه اول این هفته قرار گرفت.

در جایگاه دوم هم فیلم Blade Runner 2049 قرار گرفته که هفته گذشته حسابی درباره آن صحبت کردیم. اگر می‌خواهید با بلید رانر جدید بیشتر آشنا شوید، حتما پادکست هفته گذشته را گوش کنید.

سومین فیلم هفته هم فیلمی است که برای اولین‌بار اکران شده است. فیلمی به نام The Foreigner که جکی چان در آن حضور دارد. فیلم از این نظر می‌تواند جالب باشد که تاکنون جکی چان را در قالب شخصیتی که در این فیلم بازی می‌کند، مشاهده نکرده‌اید. فروش هفته اول این فیلم ۱۳.۱ میلیون دلار بود.

فیلم It هم که در هفته‌های گذشته در مکان‌های بالای جدول باکس‌آفیس قرار داشت، این هفته با فروش ۶ میلیون دلاری در مکان چهارم قرار گرفته است. ۶ هفته از شروع اکران این فیلم می‌گذرد، اما همچنان در مکان‌های بالای باکس‌آفیس قرار دارد.

فیلم پنجم این هفته هم که دومین هفته اکرانش در باکس‌آفیس را پشت‌سر می‌گذارد، The Mountain Between Us نام دارد. این فیلم در آخر هفته گذشته فروش ۵.۷ میلیون دلاری را پشت‌سر گذاشت.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. علیرضا

    سلام خسته نباشین کاشکی جدا از بحث باکس افیس در مورد سوژه های دیگه ی سینمای هالیوود بحث میکردین 🙂

  2. cp.mahdi cp.mahdi

    یکی در میان میگفتید “جکی چان” و “جکی جان”! XD خودمونیم، جکی جان عششقه. ۳>

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه