«فیسبوک» چقدر بزرگ است؟

۱۱ شهریور ۱۳۹۸

از شرکت بزرگ «فیسبوک» (Facebook) چقدر می‌دانید؟ در این ویدیو تاریخچه فیسبوک پیش روی شماست و نکات جالبی را خواهید فهمید. اگر دوست دارید با همه چیز درباره فیسبوک آشنا شوید این ویدیو را از دست ندهید.

در این ویدیو تاریخچه فیسبوک را از زمانی که این شبکه اجتماعی به وسیله‌ی مارک زاکربرگ و دوستانش ساخته شد و تنها مختص دانشجویان دانشگاه هاروارد بود تا زمانی که سایت فیسبوک به ۴۰ زبان دنیا قابل دسترس است و ۷۰ درصد از کاربران آن در خارج از آمریکا هستند بررسی می‌کنیم. حالا این شرکت شبکه‌های اجتماعی و سرویس‌های دیگری مانند اینستاگرام و واتساپ را هم به انحصار خود درآورده است.

فیسبوک اگر چه در میان شبکه‌های اجتماعی قدیمی‌ترین نیست، اما بی‌شک مطرح‌ترین است. به همین علت، در عمده‌ی کتاب‌ها و مقالات و فیلم‌ها، آن را به عنوان نماد شبکه‌های اجتماعی و سبک زندگی دیجیتال در نظر می‌گیرند.

تماشا کنید: اپل چقدر بزرگ است؟

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. Avatar یوسف

    سلام وقت بخیر برای ساخت یک پیام رسان ترکیبی از فیسبوک و واتسپ ویک فروشگاه آنلاین نیاز به یاد گیری چنوع زبانی هست

  2. Avatar Ssyedi

    سلام و عرض خسته نباشد ممنون بابت ویدیو اگه می شه در مورد شرکت اپل بزارید

  3. Avatar shahabmp

    این ویدئو های چقدر بزرگ است جالب هستند ولی آمارشون تقریبا میشه گفت کاملا غلطه چون برای الان نیستند و به شدت قدیمی هستند. مثلا همین ویدئو حداقل برای دو سال پیشه، توی ویدئو میگه تا سال ۲۰۱۸فیس بوک ۸۰ % کاربراشو از دست میده در صورتی که الان ۲۰۱۸ و اینطور نشده، یا اطلاعات مالی کهه میده برای چند سال پیشه و الان بسیار تغییر کردهو هیچ ارتباطی با واقعیت حال این شرکت ها نداره، کاش لااقل اعلام میکردید ویدئو ها در چه سالی عرضه شدن که ما بدونیم وقتی میگید ارزش روز فیس بوک ۲۰۰ میلیارد دلاره مربوط به الان نیست و مثلا در سال ۲۰۱۶ همچین ارزشی داشته!!!

  4. Avatar عباس

    ویدئوی خیلی خوبی بود. (از مباحث سیاسی فیسبوک صرفنظر شده بود که طبیعی هست.) کاش اسم دوبلور این ویدئو رو ذکر میکردید. بهترین صدا رو برای دوبله ویدئوهای مربوط به تکنولوژی دارن.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه