معرفی هدست سنهایزر مدل HD 4.30 i

۲۷ شهریور ۱۳۹۸

هدست «سنهایزر» (Sennheiser) مدل «HD 4.30 i» یکی از محصولات ۲۰۱۶ این برند است. این مدل که در دو رنگ سفید و مشکی تولید شده است، برای مکالمه و گوش‌دادن به موسیقی بسیار پرکاربرد واقع می‌شود.

اتصال آن به‌واسطه‌ی کابل AUX صورت می‌گیرد که دو طرح متفاوت از آن به همراهش ارائه می‌شود. قسمت جک ۳.۵میلی‌متری یکی از کابل‌ها، به صورت مستقیم و دیگری زاویه‌دار است که کاربران بنا به حالت قرارگرفتن پخش‌کننده یا موبایل خود،، یکی را انتخاب کنند. میکروفون، روی کابل قرار گرفته که دارای سه دکمه‌ با کارایی قطع‌ووصل و کم‌وزیاد کردن صداست. کاپ‌های آن اندازه‌ی بزرگی دارند و کاملا گوش‌ها را پوشش می‌دهند.

امپدانس آن ۱۸ اهم و سازگار با دستگاه‌هایی با همین امپدانس است. با توجه به میزان امپدانس و طراحی‌اش، می‌توان این هدست را با انواع موبایل و تبلت با سیستم‌عامل iOS استفاده کرد. کاربر با قراردادن آن روی گوش‌ها حس خوبی را تجربهه می‌‌کند و کاپ‌های آن هیچ فشاری به سر وارد نمی‎کنند. صدای پخش‌شده از این هدست بسیار واضح و پرقدرت است و می‌تواند رضایت تمامی کاربرانش را جلب کند. این محصول هم مانند تمامی کالاهای این برند، از کیفیت بسیار خوبی بهره‌مند شده است و تا سال‌های طولانی کارایی خوبی را ارائه می‌کند. با تهیه‌ی آن تا مدتی طولانی صاحب یک هدست بسیار خوش‌ساخت خواهید بود.

 

خرید ساعت Gear S2 دیجیکالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه