معرفی هدفون بلو انت مدل Pump Zone

۱۱ شهریور ۱۳۹۸

شرکت بلو انت (blueant) از تولیدکنندگان حرفه‌ای محصولات صوتی است که با تولید محصولات حرفه‌ای طرفداران زیادی را به سمت نام خود جذب کرده است. محصولات تولید شده توسط این شرکت از استانداردهای بالایی بهره می‌برند. به تازگی بلو انت محصولی را تحت عنوان Pump Zone روانه بازار کرده است.

این محصول درواقع یک هدفون با کیفیت ساخت بالا است که از طریق درگاه بلوتوث به تلفن‌همراه یا پخش‌کننده صوتی شما متصل می‌شود. اگر تلفن‌همراه یا پخش‌کننده صوتی شما از بلوتوث پشتیبانی نمی‌کند جای هیچگونه نگرانی نیست. هدفون Pump Zone از جک ۳.۵ میلی‌متری صدا هم بهره می‌برد که این ویژگی باعث می‌شود که از آن بتوان بدون درگیر شدن با تنظیمات خاص بهره برد. هدفون‌‌ها از نظر نوع قرارگیری روی گوش به انوع مختلفی تقسیم می‌شوند.

هدفون Pump Zone از نوع روگوشی است و به طور کامل گوش را فرا می‌گیرد و محیطی ایزوله را برای کاربر به ارمغان می‌آورد. جنس بدنه این محصول پلاستیک با کیفیت است. این هدفون انرژی خود را از یک باتری داخلی ۴۵۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌کند. کاپ‌های صدای این هدفون قابلیت تاشوندگی دارند که هنگام حمل این ویژگی بسیار کاربردی است. در جعبه این محصول یک کیف جهت حمل به اضافه یک کابل AUX به چشم می‌خورد. در قسمت پشتی کاپ صدای Pump Zone کلیدهای کنترلی وجود دارد.

خرید از دیجیکالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه