معرفی هدفون پایزن مدل LH300

۱۱ شهریور ۱۳۹۸

 «LH300» یکی از هدفون‌های بی‌سیم خوش‌ساخت است که توسط کمپانی «پایزن» (Pisen) طراحی و تولید شده ‌است. اتصال آن به دستگاه پخش‌کننده، از دو طریق بلوتوثی و باسیم صورت می‌گیرد؛ یعنی می‌توانید یکی از این دو راه را برای اتصال آن انتخاب کنید. نوع رابط جک ۳.۵میلی‌متری و نسخه‌ی بلوتوث V 4.0 است. کابل ارائه‌شده به‌همراه آن، ۱.۱ متر است و کاربران مشکلی بابت استفاده از آن نخواهند داشت.

امپدانس این محصول ۳۲ اهم است و بهترین کارایی خود را هنگام اتصال به دستگاه‌هایی با این امپدانس ارائه می‌کند. این محصول دارای بدنه‌ای انعطاف‌پذیر و باکیفیت است که استفاده از آن لذت‌بخش خواهد بود. طول آن قابل تنظیم است و می‌توانید آن را با دور سر خود هماهنگ کنید. وزن آن سبک است و بدون احساس سنگینی می‌توانید از آن استفاده کنید. روی کاپ سمت راست، دکمه‌های تنظیم پخش موسیقی و جک ۳.۵میلی‌متری تعبیه ‌شده ‌است؛ همچنین کاپ سمت چپ، شامل ورودی Micro USB است.

پس از قراردادن آن روی گوش‌ها، به لطف بدنه‌ی انعطاف‌پذیرش، جایگاه LH300 روی سر شما محکم می‌شود. این هدفون مجهز به یک باتری داخلی است که با کابل «Micro USB» شارژ می‌شود. این باتری حدودا ۲۰ ساعت کار می‌کند. به همراه این هدفون، کابل AUXو کابل Micro USB برای شارژکردن ارائه می‌شود.

خرید محصول از دیجی‌کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه