معرفی گوشی هوشمند LG X Power

۱۱ شهریور ۱۳۹۸

اگر به دنبال یک گوشی هوشمند با عملکرد و مشخصات خوب هستید که قیمت مناسبی هم داشته باشد، گوشی LG X Power می‌تواند گزینه مناسبی باشد. گوشی هوشمند LG X Power صفحه نمایشی به اندازه ۵.۳ اینچ و وضوح تصویر ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل دارد. در پیکره‌بندی این گوشی از تراشه مدیاتک MT6735 با پردازنده ۴ هسته‌ای Cortex-A53 استفاده شده است. این گوشی ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی دارد که برای کاربران امروزی کافی نیست، اما قابلیت پشتیبانی‌اش کارت حافظه، به شما این امکان را می‌دهد که ظرفیت آن را تا ۲۵۶ گیگابایت افزایش دهید. ظرفیت حافظه اصلی یا همان رم گوشی هم ۲ گیگابایت است. دوربین‌های اصلی و سلفی گوشی به ترتیب ۱۳ و ۵ مگاپیکسل هستند. باتری لیتیوم یون این گوشی ۴۱۰۰ میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد که برای یک گوشی با این مشخصات سخت‌افزاری رقم خوبی است. علاوه بر این، این گوشی از تکنولوژی شارژ سریع هم پشتیبانی می‌کند، در نتیجه دستگاه شما در زمان کمی شارژ می‌شود. اگر می‌خواهید از یک شرکت معتبر گوشی با عملکرد خوب و قیمت پایین تهیه کنید، گوشی LG X Power را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

خرید محصول از دیجی‌کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. سعید

    به چه دلیلی نوشتید کارت حافظه تا ۲۵۶ گیگابایت قابل افزایش هست در حالی سایت ال جی و شرکت مدیا پردازش ظرفیت کارت حافظه را تا ۳۲ گیگابایت ذکر کردن ایا کسی پاسخگو هست؟

  2. وحید

    در سایت gsmarena زده که X power اسلات جداگانه برای کارت حافظه داره ولی در ایران مدلی از این گوشی به فروش میرسد که این قابلیت را ندارد.

  3. کوروش

    با توجه به باتری قدرتمندی که X power داره ، میشه گفت یه میان رده خیلی خوبه . باتریش راحت تا ۴ روز دوام داره .

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه