معرفی گوشی Honor 8 هواوی

۱۱ شهریور ۱۳۹۸

هوآوی شرکت نام آشنایی است که در چند سال اخیر با تولید گوشی‌‌ها و تبلت‌های مختلف توانسته است طرفداران بسیاری جذب کند. یکی از گوشی‌های تولید شده توسط این شرکت گوشی «Honor 8» است که با حافظه داخلی ۳۲ گیگابایت و دو دوربین ۱۲.۰ مگاپیکسلی بر روی قاب پشت روانه بازار شده است. صفحه‌نمایش این محصول ۵.۲ اینچ بوده و در ساخت آن از فناوری IPS بهره گرفته شده است. این صفحه‌نمایش ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل رزولوشن دارد و برای محافظت از آن محافظ «Corning Gorilla Glass 3» به کار رفته که استقامت نمایشگر این گوشی را تا حد زیادی افزایش داده است.

شرکت هوآوی از تراشه «Kirin 950» در ساخت این محصول استفاده کرده و در مرکز این تراشه از دو پردازنده ۴ هسته‌ای «Cortex-A72» و «Cortex—A53» با فرکانس ۲.۳ و ۱.۸ گیگاهرتز بهره گرفته است. اگر شما جزء کاربرانی هستید که ویدئو و تصاویری زیادی برای ذخیره‌سازی در گوشی موبایل خود دارید باید بدانید حافظه داخلی در این محصول ۳۲ گیگابایت است و با استفاده از یک کارت حافظه از نوع microSD تا ۲۵۶ گیگابایت قابل افزایش خواهد بود. سیستم‌عامل این گوشی موبایل نسخه ۶.۰ اندروید (موسوم به مارشمالو) است که امکانات مختلفی از جمله استفاده از سرویس شبکه‌های اجتماعی، نمایش اسناد مایکروسافت آفیس، نمایش فایل‌های متنی PDF و … را برای کاربران به ارمغان آورده است.

با استفاده از دوربین ۱۲.۰ مگاپیکسلی گوشی هوآوی و امکانات مختلف آن به‌ویژه فلش Dual Tone LED آن می‌توانید تصاویر مختلفی ثبت کنید و از عکاسی با گوشی موبایل لذت ببرید. در دوربین دوم این محصول از سنسوری ۸ مگاپیکسلی استفاده شده که نوع فلش آن LED است. باتری به کار رفته در این محصول از نوع لیتیوم یون بوده و ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد. همچنین قابلیت شارژ سریع و قابلیت حذف صداهای مزاحم به هنگام مکالمه که توسط میکروفون دوم گوشی انجام می‌شود از جمله دیگر امکاناتی هستند که شرکت تولید کننده برای بهبود کیفیت محصول خود و ایجاد تجربه‌ای به یاد ماندنی برای کاربران در نظر گرفته است. همانند بسیاری از گوشی‌های موبایل تولید شده در عصر حاضر که از دو سیم‌کارت پشتیبانی می‌کنند، در این محصول هم دو جایگاه برای دو سیم‌کارت در سایز نانو وجود دارد. در مورد ویژگی‌های ظاهری این محصول نیز لازم است بدانید ابعاد آن به ترتیب طول،عرض و ارتفاع ۱۴۵.۵، ۷۱ و ۷.۵ میلی‌متر است. برخورداری از این ابعاد و وزن تقریبی ۱۵۳ گرم، این محصول را به گوشی موبایلی سبک و خوش‌دست تبدیل کرده است.

خرید از دیجیکالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar امیر

    سلام لطفا نقد و بررسی این گوشی رو هم بزارید

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه