نمایشگاه خودرو دیترویت؛ اوج پیشرفت فناوری و آینده‌نگری در کانسپت جدید لکسوس

۴ شهریور ۱۳۹۸

ابتدای نمایشگاه دیترویت ۲۰۱۸ بود که فورد و شورولت با پیکاپ‌تراک‌هایشان برای مدعیان قدرت، خط و نشان کشیدند. طولی نکشید که موستانگ، نماینده‌ی پرافتخار فورد هم به نمایشگاه دیترویت پیوست تا همه‌ چیز را به نفع خودروسازان آمریکایی تمام کند. بعد خودروسازان آمریکایی، فولکس‌واگن با جتا، هیوندای با ولوستر، کیا با سراتو، بنز با G کلاس و تویوتا با کانسپت FT-4X در این رویداد حاضر شدند. با همه‌ی این اوصاف، جای خودروسازان ژاپنی تا حدی حس می‌شد تا امروز که لکسوس با کانسپت ویژه‌ی خود به دیترویت آمد.

لکسوس LF-1 Limitless، کانسپت هیجان‌انگیز ژاپنی است. این شاسی‌بلند با تبعیت از زبان طراحی ویژه‌ی لکسوس یعنی استفاده از خطوط تیز و شکسته در بدنه، به‌روز و مدرن و صدالبته، بسیار خشن‌تر از همیشه شده است. دلیل آن هم واضح است؛ لکسوس با خطوط تیزتر و با زاویه‌های تندتر از همیشه در چراغ‌های جلو، جلوپنجره، خطوط روی بدنه و چراغ‌های عقب، کانسپت LF-1 Limitless را بسیار رویایی کرده و آن را به یک شاسی‌بلند باابهت، جوان‌پسند و خواستنی تبدیل کرده است.

کانسپت جدید لکسوس ترکیبی از مفاهیم شیک، لوکس و آینده‌نگری است. این خودرو آینه‌های جانبی ندارد، بلکه به دوربین ۳۶۰ درجه و نمایش اطراف در صفحه نمایش کابین، راننده می‌تواند به راحتی اتومبیل را در هر شرایطی تحت کنترل داشته باشد. هنوز لکسوس اطلاعاتی درمورد مشخصات فنی این کانسپت ارائه نداده است. احتمال دارد این کانسپت خودران لکسوس در مدل هیبرید یا برقی در آینده به بازار عرضه شود.

نظر شما درمورد کانسپت لکسوس LF-1 Limitless چیست؟

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar Eng Mh

    واقعا یه برند عالی و متفاوته
    یجور سنت شکنی در طراحی داره .
    قوی و خشن و رویایی و شیک و مانند همیشه لوکس
    منکه واقعا عاشق برند لکسوس هستم خصوصا مدل NX

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه