نگاهی نزدیک به گوشی موبایل آنر ۹ لایت

۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷

در میان محصولاتی که به‌تازگی معرفی شده‌اند، گوشی جدید «هوآوی» مدل «آنر ۹ لایت دو سیم‌کارت (Honor 9 Lite Dual SIM)‌ «با نمایشگر ۵.۶۵‌اینچی، ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی، ۳ گیگابایت رم و دو دوربین ۱۳ و ۲ مگاپیکسلی در قاب پشت به‌شدت خودنمایی می‌کند. گوشی‌های «هوآوی آنر»‌ (Huawei Honor)‌ از گوشی‌هایی است که در روند تولید هر روز به زیبایی و قدرت آن افزوده می‌­شود. هوآوی در جدیدترین عضو این خانواده یعنی «آنر ۹ لایت» (Honor 9 Lite)، سخت‌افزار قدرتمند، دوربین‌های کم‌نظیر، نمایشگر شفاف و از همه مهم‌تر طراحی چشم‌نواز را با قیمتی معقولانه کنار هم جمع‌ کرده تا بتواند فروش خوبی را در بازار با این گوشی تجربه کند.

اصلا مهم نیست می‌خواهید چه کاری با آنر ۹ لایت انجام دهید. می‌توانید اطمینان داشته باشید هرکاری که باشد به بهترین نحو و در سریع‌ترین زمان ممکن انجام خواهد ‌شد. استفاده از تراشه‌ی ۶۴ بیتی «های‌سیلیکون کایرین۶۵۹(HiSillicon Kirin 659)‌‌ همراه سه گیگابایت رم که به‌صورت دو‌کاناله از آن استفاده می‌شود، باعث شده تا آنر ۹ لایت بتواند بازه‌ی مناسبی در میان گوشی‌های اندرویدی داشته باشد. در کنار این تراشه، برای آنر ۹ لایت در حدود ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی‌داخلی در‌نظر گرفته‌شده که چیزی در حدود ۲۲ گیگابایت آن در اختیار کاربر قرار دارد. اگر احساس می‌کنید این مقدار حافظه برایتان کم است؛ می‌توانید از کارت‌حافظه‌ی جانبی تا حجم ۲۵۶ گیگابایت برای افزایش حافظه‌ی داخلی بهره ببرید. اگر این مقدار حافظه‌ی داخلی برایتان کافی است و نمی‌خواهید از کارت‌حافظه‌ی جانبی استفاده کنید، می‌توانید سیم‌کارت دومتان را در جای کارت‌حافظه قرار دهید؛ البته فناوری‌های ارتباطی مثل‌ Wi-Fi، بلوتوث، NFC‌ و قابلیت محبوب OTG هم در این گوشی وجود دارند.

بعد از هوآوی‌ P9‌ که دو دوربین روی قاب پشتی داشت، در آنر ۹ لایت این ترکیب موفق تکرار شده‌ است. روی قاب پشتی دستگاه، دو دوربین وجود دارد. دو دوربین پشتی این گوشی، دوازده و دو مگاپیکسلی هستند. تفاوت اصلی این دو دوربین این است که یکی‌شان رنگی و دیگری تک‌رنگ عکاسی می‌کند. آنر ۹ لایت قادر است با ترکیب تصاویر ثبت‌شده از دو دوربین، تصاویری با کنتراست رنگ بالا و جزئیات زیاد را خلق کند. عکس سیاه‌وسفیدی که مستقیما توسط یک سنسور تک‌رنگ گرفته شده، در مقایسه با عکسی که با یک سنسور رنگی، ثبت و سپس به سیاه‌وسفید برگردانده شده، از کیفیت بالاتری برخوردار است. این موضوع برای عکاسان حرفه‌ای موبایل از اهمیت زیادی برخوردار است و احتمالا دوربین این گوشی (دست‌کم در زمینه‌ی عکاسی‌ سیاه‌وسفید) آن‌ها را راضی می‌کند.

هوآوی آنر ۹ لایت را آن­قدر با مهارت ساخته که شما از هر نگاهی به آن لذت خواهید برد. این مهارت به‌­خصوص روی قاب پشتی خودنمایی می­‌کند، جایی که حالت آینه‌ای با بازی نور روی آن‌ها به زیباترین حالت ممکن طراحی شده‌­اند. همچنین استفاده از اندروید «اوریو» (Oreo)‌ نسخه‌ی ۸.۰ باعث شده عملکردی روان هنگام کار با آنر ۹ لایت احساس شود؛ همچنین نسخه‌ی ۸.۰ از رابط‌کاربری «ایموشن»‌ (Emotion UI)‌ در این گوشی به‌‌کار‌رفته که هماهنگی خوبی را با جدیدترین نسخه از سیستم‌عامل اندروید به‌‌وجود آورده‌ و قابلیت‌های اندروید خالص را تاحد قابل‌توجهی بالا برده است.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. Avatar مهدی

    ممنون از سایت تون که نظرم رو به نمایش گذاشتید .سایت دیگر الان نظردادم اصلا به نمایش نذاشت

  2. Avatar مهدی

    ادم رو زود به سمت خودش میکشه اما فقطی تخصصی برسی میکنی میبینی اون طور که تبلیغات میکنند نیست هی میگن طراحی زیبا یه در پشت براق می سازه که اونم سامسونگ چند سال پیش رو اس ۶ زد .طراحی کپی برداری از اپل سون پلاس !کنارش اصلا انحای نداره که خوش دست باشه واگر تو فیلم نگاه کنید کار بایک دست نمیشه .تشخیص چهره که مثل عنبیه چشم سامسونگ نیست .که یه چیز نرم افزاریه ! در ضمن چه عجب هواوی هم این مدلاش otgیاهمون فلش به گوشی هم میخورند باید تبریک گفت خخخخخخخخخخخ

    1. Avatar محمد

      این گوشی بسیار عالی مخصوص افرادی که میتونن از گوشی به درستی استفاده کنن
      شما هم اگه مشکل داری برو اپلتو بخر

    2. Avatar عرفان

      سلام آره شما با این پول لیاقتتون سامسونگ j7 prime هست ک با وجود قیمتشون ک یکسان هیچ چیزی ک قابل مقایسه با آنر ۹ لایت باشه رو نداره

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه