[ویدیوکست] برترین گوشی‌های سال ۹۵ از دید تحریریه دیجی‌کالا مگ

۲۲ خرداد ۱۴۰۲

اگر با ما همراه بوده باشید، حتما تا امروز می‌دانید که تیم تحریریه‌ی دیجی‌کالامگ، در یک پرونده ویژه مجموعه برنامه‌هایی را برای بهترین‌های سال ۱۳۹۵ آماده کرده است. در سومین قسمت از ویدیوکست‌های بهترین‌های سال ۹۵، به گوشی‌های تلفن همراه برتر در سالی که گذشت پرداخته‌ایم.

فایل صوتی این گفت‌وگو را می‌توانید از اینجا بشنوید.

بچه‌های دیجی‌کالامگ هر کدام نظرهای خاص خودشان را درباره‌ی بهترین گوشی داشتند. از آن‌ها خواستیم بدون توجه به نظرسنجی قبلی درباره‌ی بهترین گوشی، درباره‌ی بهترین گوشی‌ای که  در سال ۹۵ معرفی شده صحبت کنند. به این ترتیب در گفت‌وگوی چندنفره‌مان با نظرهای متفاوت و جالبی مواجه شده‌ایم.

پیشنهاد می‌کنیم ویدیویکست برترین گوشی‌های سال ۹۵ را ببینید و درباره‌ی انتخاب تحریریه‌ی دیجی‌کالامگ نظر بدهید. به نظر شما، لقب کاربردی‌ترین، محبوب‌ترین و در یک کلام بهترین گوشی ۹۵ به کدام دستگاه تعلق می‌گیرد؟

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۰ دیدگاه
  1. mohsen javid

    عالی بود دوستان خسته نباشید، واقعاً لذت بردم و استفاده کردم
    فقط اگه میشه یه ویدئوکست یا مطلب درمورد «کدام سیستم عامل برای من مناسب است؟ ویندوز یا مک؟» هم داشته باشید که امثال بنده رو راهنمایی کنید واقعن ممنون میشم، تو ۲راهیه بسیار سختی گیر کردم
    باتشکر

  2. خسرو

    وقتی بعنوان کارشناس نظر میدید باید با اون گجت از نزدیک کار کرده باشید والا نظتون نمیتونه تخصصی باشه و بقول دوستان بیشتر بنظر میاد جانبدارانه نظر میدید و چون خودتون آیفون دارید پس انتخابتون هم آیفون خود بود. من از نحوه اظهارنظر چندان خوشم نیومد.

  3. Armin

    فقط و فقط galaxy s7 edge به دلیل امکانات زیاد و کیفیت فوق العاده دوربینش.
    ولی من از این ویدیو کست اصلا خوشم نیومد چون خیلی جانب دارانه به اپل بود.حتی گفتید که دوربین ایفون ۷ برای عکاسی بهتره در حالی که اصلا این طور نیست من دوستم iphone 7 داره و خودم galaxy s7 دوربینشو با هم مقایسه کردیم دوربین ایفون۷ به نسبت s7 خیلی افتضاح بود و رنگ ها رو خوب تشخیص نمیداد.به هر حال این ویدیو کست اصلا نقدی نبود و بیشتر جانب دارانه به اپل بود.

  4. alireza

    کاربردی ترین گوشی اول lg v20 بعد s7edge

  5. rebin

    پادکستاتون خیلی بدلم نشست عالی بود ادامه بدید همینجوری ممنون میشم بهترین تبلتا رو هم بحث کنید

  6. عماد

    قطعا بدون هیچ حریفی من پیکسل رو بهترین گوشی سال می دونم

  7. عماد

    خیای جانب دارنه به اپل بود اصلا نقدی نبود
    به این نکته توجه نشد که اکو سیستم اندروید به اندازه کل دنیاست اما اپل محدود به خود محصولاتشه با اندروید هر کاری رو می شه انجام داد ولی در جهان بسته اپل نه هر کارب رو نمی شه کرد

  8. حسین

    به نظر من یکی از کامل ترین و بهترین گوشی های سال ۹۵ بدون شک Galaxy S7 edge بود

  9. احسان

    با سلام.
    من به شخصه ایفون ۷+ را دوست دارم ولی این مشکل محدود کردن IOS در برخی موارد برای کاربران مخصوصا کاربران ایرانی سخت میباشد.
    برای مثال خرید بازی یا یک اپلیکیشن در ایران دشوار میباشد.

  10. Milad

    من زیاد با پرچمدارا کار نکردم ولی مطمئنم بهترینشون Huawei P9 بود یا مدل mate .

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه