[ویدیو] پیشرفت پردیس اپل در شش ماه

۱۳ شهریور ۱۳۹۸

اپل مشغول ساخت یک پردیس جدید در کوپرتینو است؛ پردیسی که به اسم Apple Campus 2 شناخته می‌شود. «متیو رابرتز»، فیلم‌برداری که بیشتر با یک پهپاد کار می‌کند، از تمام مراحل ساخت پردیس جدید اپل فیلم گرفته است. فیلم گرفته شده، شش ماه گذشته‌ی ساخت این پردیس را نشان می‌دهد.

اپل قرار است تمام و کمال به این پردیس جدید منتقل شود. انتظار می‌رود ساخت این مرکز بزرگ به زودی به پایان برسد و اپل در اوایل سال ۲۰۱۷ میلادی کارمندان خود را به این مکان منتقل کند. ساختمان Apple Campus 2 قرار است ۱۳ هزار کارمند اپل را در خودش جای دهد.

می‌توانید با دیدن ویدیوی بالا، پیشرفت این پروژه‌ی بزرگ اپل را در شش ماه گذشته ببینید.

منبع: Curbed

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۷ دیدگاه
  1. reza ch

    آقا اینارو ول کنید اینا همش سوسول بازیه فقط سامسونگ 🙂

  2. وحید

    یادش بخیر منو یاد تبلیغ پدیده شاندیز انداخت.

  3. سام

    اسمش رو گذاشتند iSpaceship اولین سفینه اپل که با بودجه خارق العاده از پر درامدترین شرکت دنیا تامین و ایجاد شده تا بهترین کیفیت تکنولوژی اینده رو در خود صادر و به دنیا عرضه کند قرار هست محصولاتی چون خودرو و وسایل نقلیه هوایی در این مرکز به سایر محصولات دیگر شرکت اپل اضافه شود.
    با این همه بودجه در تعجبم امکان خریداری شرکتهایی همچون ماکروسافت که وضعیت فروش بورس دارایی و مالی خوبی ندارند چرا توسط اپل مهیا نمی شود؟ البته اپل ترجیح میدهد شرکتهای رقیب حتی با ضعیفترین شرایط رقابتی وجود داشته باشند تا اینکه کلا نباشند.

    1. nima

      قابل توجه شما که مایکروسافت با کمک مالی خودش مانع از ورشکستگی اپل شده

      1. سام

        موندم این خبرها رو خدایی از کجا می اورید
        شما همین الان به منابع ،مستندات رسمی میزان دارایی و سهام چند شرکت برتر دنیا رجوع کنید اصلا نامی از ماکروسافت تو ١٠ شرکت برتر درامد و دارایی دنیا نیست.

      2. a faN

        تا یاد داریم ماکروسافت همیشه زیر سایه‌ی اپل بوده. ,ویندوزشم یکجوری کپی از مک . مک اولین سسیستم عامل گرافیکی ۱۰ سال قبل از ویندزو ساخت شده و ۱۵ سال قبل لینوکس . یک زمانی ماکسروسافت با برنامه ساختن برای مک پول در می‌اورد.

    2. احمد

      اولا ماکروسافت اونقدر ارزن نیست و اپل انقدر پول ندارد و دوما همه که حاضر نیستند باهام بفروشند . وقتی اپل بخواد چنین شرکت بزرگی تو بورس جمع کن . ۲۵ درصدش که خرید . همه می افتد به خرید و اون های که دارند هم سعی می کند افزایش سهام بدند و در نهایت سهام ماکروسافت سر به فلک می کشد.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه