[کامپیوتکس ۲۰۱۷] گفت و گوی اختصاصی دیجی‌کالا مگ با مدیر فروش منطقه‌ای ایسوس

۲۷ شهریور ۱۳۹۸

نمایشگاه کامپیوتکس برای ایسوس از اهمیت بالایی برخوردار است و این شرکت هر ساله محصولات جدید خودش را در این روداد معرفی می‌کند.  در حاشیه نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۱۷ این فرصت را پیدا کردیم تا با «محی‌الدین خسرو» (Muhiuddin Khasru) مدیر فروش منطقه‌ای ایسوس در خاورمیانه گفت‌ و گویی داشته باشیم. ایسوس که با معرفی لپ‌تاپ‌های جدید و به نمایش درآوردن محصولات خانواده گیمینگ Republic of Gamers در این نمایشگاه حضور پیدا کرد، قصد دارد حضور خودش در بازار خاورمیانه را افزایش دهد.

البته ایسوس در حالی که تمرکز خیلی زیادی روی سخت افزار و تولید کامپیوترهای مختلف دارد، چندان در بازار موبایل و تبلت‌ها فعال نیست و خیلی کم محصول جدیدی در این حوزه راهی بازار می‌کند. البته که گوشی ZenFone AR فصل جدیدی در حوزه کوشی‌های هوشمند به حساب می‌آید.

در این مصاحبه سعی کردیم به چنین مسایلی بپردازیم تا بیشتر از گذشته با سیاست‌های ایسوس در بازار موبایل و سخت افزار آشنا شویم.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar میلاداکبری

    لااقل شما که این همه تلاش میکنین میشه برین و چند تا گوشی ایسوس zenfone ar &zenfone 3 بیارید تا بعد از ۱ سال و نیم در دیجی کالا قیمتی روی گوشی zenfone 3 مشاهده کنیم
    یعنی خیلی سخته همچین کاری؟

    1. Avatar صالح

      دمت گرم.
      همه برندا مدلای ۲۰۱۷شون هم اومد ولی ذنفون ۲۰۱۶ نیومد!!!!!!!!!!!!!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه