کوچینگ و توسعه مهارت‌های فردی چگونه به موفقیت کاری شما کمک می‌کند؟

۲۲ خرداد ۱۴۰۲

هیچ‌کدام از ما در زندگی شخصی و کاری انسان‌های بدون نقص و اشکالی نیستیم اما تفاوت اصلی افراد برای دست‌یابی به موفقیت در چگونگی شناخت نقاط ضعف و قوت خویشتن است.

در گفت‌وگوی امروز به سراغ مردی رفته‌ایم که بسیاری از ما مستقیم و غیرمستقیم با برخی نوشته‌ها و پادکست‌های او آشنا هستیم. امروز میزبان امیر مهرانی نویسنده وبلاگ the coach هستیم که کار اصلی‌اش کوچینگ است!

او در معرفی خودش می‌گوید:

زیاد فکر می‌کنم، دوست دارم کشف کنم و معمولا نتیجه‌ی کشفیاتم را به نوشته، دوره‌‌ و کارگاه‌ آموزشی تبدیل می‌کنم. در یک کلام از این‌که کمک کنم افراد قدم به قدم در مسیر تحول مثبت پیش‌بروند و تغییراتی که می‌خواهند را در زندگی ایجاد کنند لذت می‌برم. عنوان کار من کوچینگ است.

معمولا پشت سر مدیران می‌ایستم، به‌ حرف‌هاشان گوش می‌دهم، ازشان سوال می‌پرسم و کمک می‌کنم با دیدن روند تفکرات خودشان، بهتر تصمیم بگیرند.

همین‌طور در دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی هم کمک می‌کنم تا شرکت‌کنندگان عمیق فکر کنند و بتوانند تغییر مثبت ایجاد کنند.

اگر شما هم دنبال افزایش مهارت‌های فردی خود در کار، تحصیل و زندگی شخصی هستید، همراه ما در این ویدیوکست باشید و البته منتظر نظرات شما هم هستیم.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar سید مصطفی جاویدحسینی

    خیلی خوب بود. ممنون. یادگیری ها و نکات خوبی برای من داشت. لطفا گفتگوهای بیشتری با امیر عزیز داشته باشین.

  2. Avatar مهدی جوان

    سلام و ممنونم از این کلیپ واقعا جالب بود و البته متاسفانه کم توجهی مردم به دلیل توجیه نشدنشون نسبت به کوچینگ و یکی از نیاز های هر فرد برای موفقیت توی هر عرصه ای که هست از دانش آموز بگیر تا کاسب و مدیر ، کارمند ، کارگر و…. همه نیاز به کوچینگ دارن

    خداروشکر که منم کوچ دارم و حتما پیشنهاد میکنم وقت بزارید و این ویدئو رو ببینید و از کوچینگ اطلاعات بیشتری کسب کنید.

    موفق باشید

  3. Avatar Iman

    خسته نباشید. گفتگوی آموزنده ای بود. فقط لطفا آدرس وبلاگ ایشون رو هم قرار بدید.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه