این سه خبر مهم را از دست ندهید (۱۶ آذر ۹۵)

۱۵ فروردین ۱۳۹۶

امروز هم مثل روزهای گذشته سه خبر مهم را در قالب ویدیو برای شما آماده کردیم.

بار دیگر شایعه‌های جدیدی از گوشی G6 شرکت ال‌جی منتشر شده است. در این شایعات گفته شده که تلفن همراه هوشمند بعدی این شرکت ضد آب خواهد بود. همین موضوع باعث شده که شایعه‌ی ماژولار نبودن این گوشی تقویت شود. قبلا گفته شده بود که به احتمال زیاد گوشی G6 همانند G5 ماژولار نخواهد بود. اگر این شایعه صحت داشته باشد، می‌توانیم نتیجه بگیریم که ساختار ماژولار یک شکست برای ال‌جی بوده است.

خبر بعدی هم در نوع خودش بسیار جالب است. خودروی فراری لافراری که به شکل معمول قیمت آن ۱.۵ میلیون دلار است؛ در یک حراجی با قیمت ۷ میلیون دلار به‌فروش رسید. این موضوع باعث شد که گران‌ترین فروش حراجی در قرن ۲۱ میلادی رقم بخورد. البته گفته شد که تمام پول به‌دست آمده از فروش این خودرو به آسیب دیدگان زلزله‌ی اخیر کشور ایتالیا پرداخت می‌شود.

در خبر بعدی گفته شده که شرکت آمازون یک فروشگاه فیزیکی جدید تاسیس کرده که برای خرید از آن نه در صف می‌ایستید و نه پول نقدی پرداخت می‌کنید. این فروشگاه دارای سنسورهای مختلفی است که کاربران را ردیابی می‌کند و متوجه می‌شوند که چه چیزی خریداری شده است. وقتی هم که خریدار از فروشگاه خارج شد؛ هزینه خرید‌ها از پولی که در حساب Amazon Prime خودش دارد، کم می‌شود.

دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه