این سه خبر مهم امروز را از دست ندهید (۲۴ آذر ۹۵)

۳۰ فروردین ۱۴۰۲

رخداد خرید آنلاین یلدای امسال از تاریخ ۲۹ آذر ماه به مدت ۳ روز در فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا برگزار خواهد شد. امسال تنوع تامین‌کننده و کالا بسیار بیش‌تر از سال گذشته خواهد بود، ضمن این‌که تولیدکنندگان ایرانی بیش‌تری هم در این جشنواره‌ی فروش اینترنتی حضور خواهند داشت. پیش‌بینی کارشناسان دیجی‌کالا با توجه به تجربه‌ی برگزاری یلدای شگفت‌انگیز سال‌های گذشته، بازدید حدود ۵ میلیون نفر از جشنواره در یلدای سال جاری و خرید ۵٠٠ هزار کالا با قیمت‌های استثناییست؛ این یعنی شکستن رکورد فروش ۵٠هزار عدد فقط از یک کالا در یک روز، که امسال محقق خواهد شد.

گوگل امروز از سیستم عامل مخصوص اشیا خودش رونمایی کرد. این سیستم عامل که Android Things نام دارد برای استفاده در حوزه‌ی اینترنت اشیا ساخته شده است. نسخه‌ی پیش نمایش این سیستم عامل هم اکنون در اختیار توسعه دهندگان قرار گرفته و قطعا در آینده وسایل جدیدی با این سیستم عامل راهی بازار خواهند شد.

امروز شرکت سینپتیکس از نسل جدید سنسورهای تشحیص اثر انگشت خودش رونمایی کرد که به احتمال زیاد روی گوشی گلکسی S8 قرار می‌گیرد. این سنسور تشخیص اثر انگشت می‌تواند از زیر صفحه نمایش هم متوجه اثر انگشت کاربران بشود. حتی گفته شده که این سنسور در زیر آب هم به‌خوبی کار می‌کند.

دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه