سه خبر مهم امروز را از دست ندهید (۲ بهمن ۹۵)

۲۷ شهریور ۱۳۹۸

سامسونگ تا چند روز دیگر نتایج تحقیقات درباره‌ی گلکسی نوت ۷ را منتشر میکند؛ اما سایت Wall Street Journal مدعی شده که مدارکی به دست آورده که در آن‌ها گفته شده دلیل اصلی خرابی نوت ۷ باتری و ابعاد کلی گوشی بوده است. همچنین قسمت تضمین کیفیت و خط تولید این گوشی‌ هم با مشکلاتی همراه بوده است. سامسونگ تا این لحظه اعلام کرده که ۹۶ درصد از افرادی که این گوشی را خریداری کردند، آن را پس داده‌اند.

شاید تیم کوک اپل را به پول‌دار ترین شرکت دنیا تبدیل کرده است؛ اما خیلی‌ها میگویند که اپل دیگه آن نوآوری و خلاقیت دوره‌ی استیو جابز را ندارد. به تازگی یکی از مهندستان سابق اپل در گفتگو با یکی از خبرگزاری‌های بزرگ آمریکا گفته که کوک این شرکت را از شرکتی خلاق که تغییرات اساسی در دنیا ایجاد می‌کرد به یک شرکت کاملا عملیاتی یکنواخت تبدیل کرده است.

حتی بعد از چهار سال که از عرضه‌ی لومیا ۱۰۲۰ می‌گذرد، دوربین ۴۱ مگاپیکسلی این تلفن همراه هوشمند از بخش‌های فوق‌العاده‌ی آن به حساب می‌یاد. به همین دلیل گروهی از محققان با استفاده از دوربین این گوشی یک میکروسکوپ دیجیتالی کوچک ساخته‌اند که برای تشخیص مولکولی و تغییر توالی DNA مورد استفاده قرار می‌گیرد. لومیا ۱۰۲۰ در سال ۲۰۱۳ با دوربین ۴۱ مگاپیکسلی Carl Zies راهی بازار شده بود.

telegram_ad2_1

 

دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه