آیا آیفون ۸ به سنسور ۳D مجهز شده ؟

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت اپل در WWDC 2017 از کیت توسعه واقعیت مجازی و واقعیت افزوده خودش که ARKIT نام داشت رونمایی کرد. ابزاری که به توسعه دهندگان این امکان را می‌دهد که بتوانند مضامین واقعیت افزوده و واقعیت مجازی تولید کنند. قطعا یکی از دلایلی که این ابزار معرفی شد، آیفون ۸ بوده است. تلفن همراه هوشمند جدید شرکت اپل به احتمال زیاد به یکسری ویژگی واقعیت افزوده مجهز شده است. شایعات جدید به این موضوع اشاره می‌کنند که جدیدترین آیفون شرکت اپل به سنسور ۳D مجهز شده که می‌تواند عمق را تشخیص دهد. گفته شده کاربرد این سنسور برای مضامین واقعیت افزوده خواهد بود. همچنین گفته شده این سنسور جدید در کنار دوربین پشت قرار گرفته و با فوکوس خودکار کار می‌کند. منابع مختلف می‌گویند که سنسور ۳D جدید با استفاده از سیستم فوکوس لیزری کار می‌کند.

البته این اولین‌باری نیست که شایعات به وجود چنین سنسوری روی آیفون جدید اشاره می‌کنند. برخی از شایعه‌های می‌گویند که چنین سنسوری روی دوربین جلو هم قرار گرفته و نقش اسکن کردن صورت افراد را به عهده دارد. اضافه شدن این سنسور باعث شده که اپل سنسور تشخیص اثر انگشت را از روی گوشی حذف کند.

بار دیگر باید به این موضوع اشاره کنیم که اضافه شدن چنین امکاناتی به آیفون جدید باعث شده که شایعات به بالاتر رفتن قیمت این محصول اشاره کنند. گفته شده که آیفون ۸ نزدیک به ۱۰۰۰ دلار قیمت دارد.

منبع: fastcompany
telegram_ad2_1

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه