احتمال معرفی گلکسی نوت ۸ در نمایشگاهIFA 2017

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
احتمال معرفی گلکسی نوت 8 در IFA 2017

نمایشگاه IFA یکی از قدیمی‌ترین نمایشگاه‌های صنعتی و تکنولوژیک است که امسال قرار است از ۱۰ تا ۱۵ شهریورماه در شهر برلین برگزار شود. حال خبردار شده‌ایم که مدیر اجرایی این نمایشگاه در یک کنفرانس مطبوعاتی که در شهر لیسبون برگزار شده اعلام کرده برای سامسونگ بهتر است گوشی گلکسی نوت ۸ را در این نمایشگاه معرفی کند.

این گفته مدیر اجرایی ایفا نشان‌ می‌دهد او تمایل دارد مراسم معرفی گوشی‌های نوت را بار دیگر به نمایشگاه ایفا بازگردانند. سامسونگ مدتی است گوشی‌های نوت خود را کمی زودتر از ۱۰ شهریور (آغاز ماه سپتامبر)، در ماه میلادی آگوست معرفی می‌‎کند و مکان معرفی گوشی را هم به نیویورک تغییر داده. این در حالی است که تا زمان معرفی گلکسی نوت ۴، این گوشی‌ها در برلین و نمایشگاه ایفا معرفی می‌شدند.

به هر حال باید تا رسیدن تابستان صبر کنیم و شاهد تصمیم امسال شرکت سامسونگ باشیم. احتمالا معرفی نوت ۸ بسیار پر سر و صدا و هیجان‌انگیز خواهد بود. گلکسی نوت ۸ جایگزین گلکسی نوت ۷ می‌شود، گوشی‌ای که سرنوشتی پیچیده و تلخ داشت و حال تقریبا اغلب هواداران گوشی‌های سری نوت منتظر معرفی یک مدل جدید از این سری‌اند. گفته می‌شود سامسونگ در ساخت نوت ۸ حسگر اثر انگشت را زیر صفحه‌نمایش قرار خواهد داد و گوشی را به دوربین دوتایی مجهز می‌کند.

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه