اطلاعات قیمت نکسوس‌های ۲۰۱۶ لو رفت

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

حتی با وجود این‌که از چند ماه پیش اخبار و اطلاعات زیادی درباره‌ی گوشی‌های نکسوس امسال داریم همین امروز هم رندرهای جدیدی از این گوشی‌ها منتشر کردیم، تا امروز درباره‌ی بعضی مشخصات آن‌ها اطلاعاتی به دست‌مان نرسیده بود. از جمله مهم‌ترین ابهامات این است که نکسوس‌های HTC با چه قیمتی روانه‌ی بازار خواهند شد. بعضی منابع موثق امروز این ابهام را دست‌کم تا حدی برطرف کرده‌اند.

نکسوس‌های امسال موسوم به Salfish و Marlin از نکسوس‌های قبلی گران‌قیمت‌تر هستند.

اطلاعاتی از شرکت HTC درز کرده که نشان می‌دهد نکسوس‌های امسال موسوم به Salfish و Marlin از نکسوس‌های قبلی گران‌قیمت‌تر هستند.

در حال حاضر قیمت نسخه‌های ۳۲ گیگابایتی از هر دو مدل Salfish و Marlin به‌ترتیب ۴۹۹ و ۵۹۹ دلار گزارش شده است. طبیعتا نسخه‌های دیگر با میزان حافظه‌ی بیش‌تر باید قیمت‌هایی بیش‌تر از این داشته باشند.

برای این‌که تصور دقیقی از افزایش قیمتی که وصفش رفت، داشته باشید، لازم است اشاره کنیم که نسخه‌ی ۳۲ گیگابایتی نکسوس ۵X با قیمت ۴۲۹ دلار فروخته می‌شد و نکسوس ۶P هم با همین میزان حافظه‌داخلی قیمتی معادل ۴۹۹ دلار داشته است. به این ترتیب با توجه به این‌که قرار است نکسوس Marlin به‌عنوان مدل اصلی معرفی شود، تفاوت قیمت ۱۰۰ دلاری با پرچم‌دار قبلی قابل‌توجه است؛ به‌خصوص این‌که تفاوت قیمت ۵X و ۶P کم‌تر و در حدود ۷۰ دلار بوده است.

مطابق آن‌چه تا امروز شنیده‌ایم Salfish و Marlin اولین گوشی‌هایی نیستند که با اندروید نوقا معرفی می‌شوند اما احتمالا زودتر از اولین‌ها در بازار عرضه می‌شوند.

گوگل و ال‌جی هردو تایید کرده‌اند که اولین گوشی هوشمندی که با اندروید نوقا فروخته می‌شود، ال‌جی V20 خواهد بود. این گوشی شانزدهم شهریور معرفی می‌شود و موعد معرفی رسمی نکسوس‌های HTC احتمالا کمی دیرتر است. با این حال با توجه به این‌که اخباری هم درباره‌ی عرضه‌ی دیرهنگام V20 –دست‌کم در بعضی مناطق دنیا- شنیده‌ایم، باید دید کدام گوشی‌ها زودتر برای عرضه به بازار آماده می‌شوند؟ Salfish و Marlin یا ال‌جی V20؟

منبع: Phone Arena

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه