اندازه صفحه نمایش گلکسی اس ۹ و گلکسی نوت ۹ لو رفت

۲۴ شهریور ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

هنوز گلکسی نوت ۸ معرفی نشده که گزارش‌های جدیدی در مورد دو گوشی پرچم‌دار سال آینده‌ی سامسونگ یعنی گلکسی اس۹ و نوت ۹ منتشر شده است.

در این گزارش‌ها آمده که اندازه‌ صفحه‌نمایش سامسونگ گلکسی اس ۹ و نوت ۹ ثابت می‌مانند. بنابراین انتظار می‌رود که گلکسی اس۹ و نوت ۹ به ترتیب صفحه‌نمایش‌های ۵.۷۷ و ۶.۳۲ اینچی خواهند داشت. در این میان گفته شده که سامسونگ گلکسی اس ۹ پلاس به صفحه‌نمایش‌ ۶.۲۲ اینچی مجهز می‌شود.

البته این نکته را در نظر بگیریم که هنوز صحت این گزارش‌ها به‌طور قطع مشخص نیست و ممکن است درست از آب درنیایند. مسلما شرکت‌ها هیچ‌وقت درمورد مشخصات محصولاتشان پیش از معرفی اطلاعات دقیقی نمی‌دهند و این شایعات و گزارش‌ها هستند که بعضا اطلاعات درست و دقیقی را منتشر می‌کنند. در مورد گلکسی نوت ۸ که هنوز نیامده، گفته شده بود که صفحه‌نمایش ۶.۳۲ اینچی دارد و حالا در شایعات جدید از ثابت ماندن سایز صفحه نمایش گاکسی اس ۹ و نوت ۹ خبر می‌دهند.

سنسور اثر انگشت این گوشی‌ها احتمالا روی خود صفحه نمایش خواهد بود؛ صفحه نمایش‌های OLED که مشکلی در مورد تشخیص اثر انگشت نخواهند داشت. چون پیش از این اعلام شده بود که سامسونگ به دلیل به هم ریختن میزان روشنایی رنگ در محدوده اثر انگشت روی صفحه نمایش برای قرار دادن آن روی نمایشگر امتناع کرده بود. به نظر می‌رسد فرق اساسی نمایشگر‌های نسل بعدی پرچم‌دارهای سامسونگ در همین ویژگی باشد که به سنسور تشخیص اثر انگشت مجهز می‌شوند و درنتیجه، مشکل فعلی جای نامناسب این سنسور در کنار دوربین پشتی حل می‌شود.

منبع: PhoneArena
telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه