اینستاگرام با مجموعه‌ی جدیدی از قابلیت‌ها آپدیت شد

۱۷ آذر ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اینستاگرام یکی از بزرگ‌ترین شبکه‌های اجتماعی دنیا است و می‌توانیم به جرات بگوییم که این شبکه‌ی اجتماعی، محبوب‌ترین شبکه‌ی اجتماعی در مملکت ما است. اشتراک عکس و فیلم هم در یکی دو سال اخیر به لطف اینستاگرام، بسیار مرسوم شده است. با اینکه اینستاگرام قدمت کمی ندارد، اما قابلیت‌های‌اش هنوز هم کامل نشده‌اند. شرکت اینستاگرام، خبر از بروزرسانی اپ خود با قابلیت‌ها و امکانات زیادی داده است.

یکی از قابلیت‌های جدید اینستاگرام، امکان لایک کردن کامنت‌ها است.

قابلیت‌های جدید اینستاگرام، کنترل بیشتری به محتوای روی این شبکه‌ی اجتماعی می‌دهند و راه‌های جدیدی برای تعامل با محتوای به اشتراک گذاشته شده در اختیار شما می‌گذارند.

یکی از قابلیت‌های جدید اینستاگرام، امکان خاموش کردن کامنت‌ها برای یک پست مشخص است. هم‌چنین اگر اکانت شخصی یا همان Private دارید، می‌توانید فالوئرها را جداگانه از روی اکانت خود حذف کنید. قابلیت دیگری که اضافه شده، امکان لایک کردن کامنت‌ها است.

InstagramCommentLike

طبق بیانیه‌ای که اینستاگرام منتشر کرده است، این قابلیت‌ها محیطی امن‌تر می‌سازند و کاربران در امنیت بیشتری نظرات خودشان را در این شبکه‌ی اجتماعی مطرح می‌کنند.

امکان گزارش ویدیوها و تصاویری که در آن افراد به خودشان صدمه می‌زنند هم به اینستاگرام اضافه شده است. اگر تصویری دیدید که افراد در آن، مشغول صدمه زدن به خودشان بودند، می‌توانید آن را ناشناس گزارش دهید. اینستاگرام می‌گوید که تیم‌هایی دارند که ۲۴ ساعته این گزارش‌ها را بررسی می‌کنند.

قرار است موج جدیدی از قابلیت‌ها در آینده‌ای نزدیک به اینستاگرام بیاید و این تغییرات، شروع مسیر جدیدی را برای اینستاگرام رقم زده‌اند.

منبع: Phone Arena

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar رضا

    بنظرم این پیچیده کردن کار با کامنت ها یا فالوعر ها بعدا ممکنه خود اینستاگرامو اذیت کنه، یکی از مزیت های بزرگ اینستا سادگیش بوده و این ممکنه مردمو ازش برگردونه، اتفاقی که قبلا تو فیسبوکم افتاد با قابلیت ریپلای ب هر کامنتو لایک کامنت ها و …

  2. Avatar میلاد

    برا من لایک کردن کامنت و غیرفعال کامنت برا من فعال شده
    من از اینستاگرام پلاس استفاده میکنم

  3. Avatar SinaJEE

    یک قابلیتی که خیلی مهمه که اینستاگرام باید داشته باشه اینه که وقتی کسی منشنت می‌کنه و برای ما نوتیف میاد، در قسمت نوتیف‌ها وقتی روی نظر طرف کلیک می‌کنیم، دقیقا نظر طرف و در همون پست نشون بده. اینطور نباشه که فقط پست و باز کنه و بره به آخرین نظر. اینطوری خیلی سخته پیدا کردن نظر اون طرف (اگه کامنت‌ها زیاد باشه).

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه