قدرت ایکس‌باکس وان ایکس را در Anthem ببینید

۲۲ خرداد ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

همان‌طور که انتظار داشتیم شرکت EA اولین تریلر از گیم‌پلی بازی Anthem را در کنفرانس مایکروسافت در E3 2007 نشان داد. این بازی به شکل خاص از قدرت کنسول ایکس‌باکس وان ایکس بهره می‌برد و به همین دلیل کیفیت بسیار بالایی دارد.

این بازی به عنوان IP جدید استودیوی Bioware خالق بازی‌های Mass Effect و Dragon Age شناخته می‌شود. بازی دارای فضایی علمی-تخیلی است و به نظر می‌رسد که گیم‌پلی آن هم شبیه به دو بازی Destiny و The Division باشد. گفته شده بازی به صورت Open-World ساخته شده و محیط‌های بسیار بزرگی پیش روی گیمرها قرار می‌گیرند. اکثر نبردها و مبارزه‌ها هم به صورت داینامیک در بازی رخ می‌دهند.

براساس اطلاعات منتشر شده گیمرها در این بازی را باید از تمدن انسان‌ها دفاع کنند. بازی در دنیایی پساآخرالزمانی رخ می‌دهد و خطرات و اتفاقات مختلفی بازیکنان را تحدید می‌کنند. در تریلر منتشر شده از این بازی مشخص شد که در کنار مبارزه با دشمنان حیوانات و موجودات دیگری هم در بازی وجود دارند که می‌توانند به خطر بزرگی تبدیل شوند. حتی مشخص شده که شرایط آب و هوایی هم تاثیر زیادی روی روند گیم‌پلی بازی دارند.

این بازی در سال ۲۰۱۸ برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و کامپیوترهای شخصی‌ منتشر می‌شود، اما بالاترین کیفیت آن روی ایکس‌باکس وان ایکس‌ اجرا می‌شود.

در ادامه می‌توانید تریلر گیم‌پلی این بازی را مشاهده کنید:

 

منبع: VG247
E3-2017-Ad

 

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه