با قابلیت‌های جدید بروزرسانی Google Photos آشنا شوید

۲۲ آبان ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اپلیکیشن Google Photos برای دستگاه‌های اندرویدی یک بروزرسانی دیگر دریافت کرده است. با این بروزرسانی قابلیت‌های جدیدی به این اپ اضافه شده. در بروزرسانی ماه گذشته اپلیکیشن Google Photos، قابلیت ساخت انیمیشن را به این اپ اضافه کرد اما با بروزرسانی جدید قادر خواهید بود حتی در شرایط آفلاین هم انیمیشن‌های خود را بسازید.

برای چک کردن این ویژگی‌ جدید ابتدا باید شبکه اینترنت موبایل و همینطور اتصالات ­­­Wi-Fi تان را قطع کنید. سپس بین ۲ تا ۵۰ عکس را از گالری‌تان انتخاب کنید و دکمه Create را فشار دهید. با این کار باقی کارها به عهده اپلیکیشن خواهد بود، فقط باید حواستان باشد که عکس‌هایی را انتخاب کنید که در حافظه موبایل‌تان است نه عکس‌های Cloud را.

به جز قابلیت جدیدی که شرح داده شد، گوگل میان‌برهای جدیدی از آیکون این اپ را در دستگا‌ه‌های مجهز به اندروید نوقا ایجاد کرده. همچنین با Google Photos بروزرسانی شده کاربران می‌توانند تصاویر را در آلبوم‌ها براساس زمان تنظیم کنند. امکان جدیدی هم برای دسته‌بندی جدید چندین عکس کنار هم در یک آلبوم با گرفتن و رها کردن عکس‌ها به اپ مذکور افزوده شده.

منابع خبری می‌گویند کاربران اپ Google Photos در حال حاضر قادرند با سرعت بیشتری تصاویر را به اشتراک بگذارند. احتمالا بروزرسانی جدید برای همه کسانی که این اپ را دارند به شکل خودکار پیشنهاد می‌شود اما اگر تمایل دارید زودتر آن را داشته باشید می‌توانید شخصا اقدام کرده و به فروشگاه گوگل مراجعه کنید.

منبع: PhoneArena

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه