تجربه‌ی کنسرت زنده با هدست‌های واقعیت مجازی

۲۰ آبان ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

این طور که به نظر می‌رسد، ترند هدست‌های واقعیت مجازی به صنعت موسیقی هم راه پیدا کرده است. گروه Megadeth هم برای آلبوم جدیدش که تا یکی دو ماه دیگر عرضه می‌شود، برنامه‌هایی در نظر گرفته است؛ برنامه‌هایی که محبوبیت هر چه بیشتر هدست‌های واقعیت مجازی را گوش‌زد می‌کنند.

آلبوم Dystopia گروه Megadeth قرار است در روز ۲۲ ژانویه سال آینده‌‌ی میلادی (۲ بهمن) عرضه شود.

آلبوم جدید گروه Megadeth که Dystopia نام دارد، قرار است با ۵ ویدیویی که مختص هدست‌های واقعیت مجازی ساخته می‌شوند، همراه شود. این گروه گفته است که می‌خواهد برای این پنج آهنگ، ویدیویی برای هدست‌های واقعیت مجازی بسازد:

  • Fatal Illusion
  • Dystopia
  • The Threat is Real
  • Poisonous Shadows
  • Post American World

قرار است این پنج ویدیو را «بلیر آندروود» (Blair Underwood) بسازد که ساخت فیلم The Bridge to Nowhere را در کارنامه دارد.

megadeth-vr-1378x948

گروه Megadeth با همکاری شرکت Next Galaxy Corp. که در زمینه‌ی هدست‌های واقعیت مجازی فعالیت می‌کند، بسته‌ای با همراه یک هدست مقوایی (مثل Cardboard گوگل) عرضه خواهد کرد. این هدست با گوشی‌های اندرویدی و مبتنی بر iOS کار خواهد کرد و خریداران بسته‌ی ویژه‌ی آلبوم Dystopia می‌توانند پنج ویدیویی که مختص این هدست‌ها ساخته شده را توسط آن ببینند.

تجربه‌ی کنسرت زنده با استفاده از هدست‌های واقعیت مجازی، شاید به بهترین شکل‌اش در بازی Rock Band VR فراهم شود. استودیوی بازی‌سازی «هارمونیکس»، سازنده‌ی مجموعه بازی‌های «راک بند»، قرار است با همکاری شرکت Oculus یک بازی مختص هدست‌های واقعیت مجازی بسازد. بازی Rock Band VR به بازی‌کننده‌ها این امکان را می‌دهد تا دیدی ۳۶۰ درجه از یک اجرای زنده داشته باشند و در عین حال، «راک بند» بازی کنند.

آلبوم Dystopia قرار است در روز ۲۲ ژانویه سال آینده‌‌ی میلادی (۲ بهمن) عرضه شود.

منبع: Digital Trends

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه