جدیدترین ویدیوی منتشر شده از گلکسی نوت ۸ را ببینید

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

گلکسی نوت ۸ جدیدترین پرچم‌دار شرکت سامسونگ است که در ماه‌های آینده منتظر معرفی‌اش هستیم و به همین دلیل هم این روزها به شایعات فراوانی درباره این فبلت جدید بر می‌خوریم. در جدیدترین اخبار و شایعاتی که به گلکسی نوت ۸ مربوط است با ویدیویی مواجه شده‌ایم که از طریق منابع چینی به بیرون درز کرده و ظاهرا ادعا می‌شود پنل جلویی نوت ۸ را نشان می‌دهد.

صحت این ویدیوی کوتاه را نمی‌توان تایید یا رد کرد. این پنل می‌تواند متعلق به نوت ۸ باشد، ممکن است صرفا محافظ صفحه نوت ۸ را نشان دهد، شاید محافظ صفحه گلکسی اس ۸ پلاس باشد و حتی بعید نیست یک قطعه پلاستیک دست‌ساز برای خبرسازی و ایجاد حاشیه‌های بیهوده باشد. با این وجود این ویدیو یکی از جدیدترین اخبار پیرامون نوت ۸ محسوب می‌شود. تا به حال گفته شده نوت ۸ دارای دوربین دوتایی، یک صفحه نمایش امولد ۶.۳ یا ۶.۴ اینچی، دارای همان تراشه‌ اسنپ دراگون گلکسی اس ۸ و احتمالا حسگر اثر انگشتی در زیر صفحه نمایش باشد. این گوشی برای سامسونگ اهمیت فراوانی دارد و در عمل می‌تواند پس از مشکلات پیش آمده برای نوت ۷، سرنوشت سری نوت را تعیین کند.

در ادامه می‌توانید ویدیوی کوتاه مورد بحث را ببینید:

منبع: GSMArena

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. behnam

    سری نوت همیشه یک پرستیژ و ابهت خاصی تو تموم برندهای مبایل و حتی خوده برند سامسونگ داشته ،
    و سری و گوشی بوده که بدون تعصب دوستداران سایر برندها هم این سری رو دوست داشتن و از لذت خاصی تو کار کردن با اون بود.
    البته مثل اینکه مشکل نوت ۷ رو هم به تازگی برطرف کردن با کاهش ظرفیت باطری اون و با قیمت مطلوبی دوباره میخوان به بازار عرضه کنند. که گوشی خوبیه از نظرم.
    سایز ۶.۴ یا ۶.۳ خوبه برای سری نوت ولی ای کاش با سایز ۵.۸ اینچم میزد، چون حاشیه گوشیشو کم کرده واقا ۶.۴ اینچ صفحه کمی بزرگ بنظر میاد برای حمل و در درست گرفتن در دستای سایز معمولی .

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه