جشنواره‌ی تابستانه‌ی داغ دیجی‌کالا شروع شد!

۳ اسفند ۱۴۰۰ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
جشنواره شگفت انگیز با دمای بالا

جشنواره‌ی بزرگ تابستانی دیجی‌کالا شروع شد! در جشنواره‌‌ی «شگفت انگیز با دمای بالا» تعداد زیادی تخفیف هیجان‌انگیز و جایزه‌های بزرگ و کوچک وجود دارد. مدت برگزاری این جشنواره فقط سه روز است. یعنی فقط تا روز دوشنبه ۲۶ تیر فرصت دارید که کالاهای زیادی را با تخفیف ۵۰ درصد بخرید! فرصت خرید خودروهایی که همه‌ی آن‌ها ۵ میلیون تومان ارزان‌تر از قیمت بازار هستند را از دست ندهید! پس تا دیر نشده به سایت دیجی‌کالا بیایید و از این جشنواره‌ی بزرگ سهم داشته باشید.

همه‌چیز ارزان‌تر از آن‌چه فکرش را می‌کنید

وقت زیادی برای این ‌دست ‌و ‌آن ‌دست کردن نیست. از امروز تنها تا دوشنبه فرصت دارید که در جشنواره‌ی تابستانه‌ی دیجی‌کالا با نصف قیمت خرید کنید. کلی کالا از محبوب‌ترین‌های بازار مثل پلی‌استیشن ۴، دوربین عکاسی، هدفون و ساعت هوشمند اپل در لیست بلند بالای نصف ‌قیمتی‌ها هستند. این یعنی دقیقا ۵۰ درصد تخفیف روی تعداد خیلی زیادی کالا!

هرچیزی که برای سرگرمی، تفریحات هیجان‌انگیز یا یک سفر تابستانی ماجراجویانه لازم دارید، با تخفیف‌های ویژه در جشنواره‌ی «شگفت‌انگیز با دمای بالا» وجود دارد. این فرصت خیلی خوبیست برای اینکه بتوانید با بهترین قیمت آن‌چه که همیشه آرزویش را داشتید را بخرید.

تخفیف باورنکردنی ۵ میلیون تومانی خودرو

خبر بهتر و هیجان‌انگیزتر جشنواره، فروش ماشین با تخفیف ۵ میلیون تومان است! هر روز سه‌ مدل ماشین به تعداد محدود در دیجی‌کالا به فروش می‌رسد. زمان شروع فروش آن‌ها فقط از چند دقیقه قبل در کانال تلگرام دیجی‌کالا اعلام می‌شود. خودروهای زیادی با تخفیف فروخته می‌شوند. از پژو ۲۰۶، تندر ۹۰ و رنو ساندرو استپ‌وی گرفته تا نیسان جوک و خودروهایی از هیوندای.

شانس خود را در گردونه‌ی شانس محک بزنید

در جشنواره‌ی «شگفت انگیز با دمای بالا» سبد خریدتان را به ۴۰۰ هزار تومان برسانید، شاید در «گردونه‌ی شانس»، شما برنده‌ی یک عالمه جایزه‌ی عجیب و غریب بشوید! عجیب و غریب مثل چی؟ خوب مثل برنده شدن بلیت دو طرفه‌ی بیزینس کلاس سفر به نیویورک یا پاریس از طرف سایت زورق! یا بالن سواری برفراز تهران از طرف سایت تخفیفان! شاید هم با برنده شدن در گردونه‌ی شانس بتوانید یک هفته از سایت ریحون غذای رایگان سفارش دهید! کد هدیه‌ی خرید از ۵۰۰ هزار تومانی از دیجی‌استایل و پرفروش‌ترین‌ کتاب‌های ۵ سال اخیر از طرف فیدیبو هم در نوع خودشان می‌توانند خیلی شگفت‌انگیز باشند!

فراموش نکنید، تعداد خیلی از کالاها محدود است و باید اولین نفری باشید که از کالاهای جدید و تخفیف‌های باورنکردنی خبردار می‌شوید. پس  لحظه ‌به ‌لحظه سایت دیجی‌کالا را دنبال کنید.

دیدگاه شما

۵۷ دیدگاه
  1. Avatar god of war

    ازتون خواهش میکنم ps4 رو برای تخفیف ۵۰درصدی بزارید، خیلیا منتظر هستن 🙁

  2. Avatar شایا

    همه جنس خوبا قبل از اومدن تموم شدن؟!

  3. Avatar فرشاد حاجی قاسمی

    سلام و وقت بخیر خدمت طراح این فروش ویژه
    واقعا ویژه بنظرم شبیه مسابقه محله میمونه
    یکو یکو یک دو دو دو سه سه سه مسابقه دیجی کالا
    حد اقل محصول که طرفدار داره یه تعدادی بزارید که کسی انتخابش کرده محصول و تو سبدش هست خریده شده حساب کنید من محصول تو سبد قسمت سوم پرداخت هستم میگه محصول دیگه نیست.برای این حجم مخاطب یه دونه فکر میکنم خیلی کمه حالا به عنوان مسابقه اگه تلقیش کنید و محصول به عنوان جایزه قابل قبول.ولی این اسمش فروش ویژست.
    در کل به نظرم به جای عنوان فروش ویژه تابستان می گذاشتید مسابقه اولین کلیک ها یا سرعت عمل
    موفق باشید

    1. Avatar mammad

      موافق هستم . برای منم همین طور بود

  4. Avatar نیکان

    من مشتری قدیمی دیجی هستم – اما متاسفانه تو جشنواره ۵۰ درصد تخفیف هر ۴ ساعت صبر میکنیم که یه محصولی که منتظرش هستیم بیاد تو لیست ولی وقتی اومد تو لیست همزمان با اومدنش ۲ تا از محصولاتش اصلا روش خورده بود تمام شد !!!!! هنوز کنتور معکوس هنوز ۳ ثانیه هم ازش کم نشده بود – مگه میشه ؟ مگه داریم ؟ بعد یادم اومد که ما کجا داریم زندگی می کنیم و تو دیجی هم باند و باند بازی وجود داره و شرکت مستثنایی نیست. مسلما کسانی اونجا هستند که یا خودشون رزرو می کنند یا اطلاع به نزدیکان میدن ……. بگذریم اینم از دیجی جون.

  5. Avatar Mahdi

    چرا از من شیرجه بزن هی میره و میاد
    از برنامه ک خارج میشم دیگه اکانتی به اسمه شیرجه بزن داحلش نیس
    چیکار کنم

  6. Avatar مرضیه

    ست کالسکه کریر بذارید
    مخصوصا اون چیکو رو بذارید لازم دارم ۱ ماه دیگه نی نیم میاد

    1. Avatar A

      آقا این چه وضعشه ؟
      دو تا کالا دیروز و امروز اضافه کردیم به سبد
      بعد موقع پرداخت پریدن
      واقعا متاسفم

  7. Avatar محمد

    بابا بزارید دیگه ps4 تروخدا پاسخگو باشید لطفا ????????????????????????????????????????????????????????????????

  8. Avatar جواد

    سرعت نور هم داشته باشیم بازم نمیتونیم بخریم … جالبه … کمی تامل

  9. Avatar Javid

    اخه لامپو شلوار و نصف قیمت میکنین با اینهمه تبلیغی که کردین
    PS4 بزارین زود تر

  10. Avatar جواد

    آقا چی شد ps 4 نزاشتن تخفیف؟ آخرشم به ما نمی رسه فکر کنم . از ساعت ۰۰:۰۰ دقیقه دیشب بیدارم .

  11. Avatar Mahdi

    Ps4 key mizarin pas ?

  12. Avatar نیکان

    سلام
    لطفا – تلویزیون – یخچال – سیستم صوتی تصویری – گوشی موبایل رو هم تو تخفیفات ۵۰% بذارید – الان که همش شلوار و گردنبند و لامپ و ایناست.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه