[ویدیو] دوربین دوتایی آیفون ۷ پلاس چه ویژگی‌هایی دارد؟

۲۴ مهر ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

چیزی به معرفی آیفون‌های جدید باقی‌نمانده است. آیفون‌های امسال که همانند گوشی‌های قبلی در دو مدل با نام‌های آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس شناخته می‌شوند، نظر بسیاری از علاقه‌مندان را به سمت خودشان جلب کرده‌اند؛ اما شاید با من هم عقیده باشید که آیفون ۷ پلاس محصول هیجان‌انگیزتری به نظر می‌رسد. این گوشی نه تنها مدل بزرگ‌تر آیفون جدید خواهد بود، بلکه یک ویژگی مهم دارد که قطعا علاقه‌مندان به عکاسی با موبایل را شگفت‌زده می‌کند. در شایعات گفته شده که آیفون ۷ پلاس دوربین دوتایی خواهد داشت. همین موضوع کافی است افرادی که به دنبال یک گوشی خوب برای عکاسی هستند، به سراغ پرچم‌دار جدید اپل بروند.

متاسفانه هنوز اطلاعات زیادی از شکل کار کردن این دوربین نمی‌دانیم و مشخص نیست چه ویژگی‌هایی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. آیا مانند LG G5 دو زاویه دید مختلف را پیش روی کاربران قرار می‌دهد یا همانند هواوی P9 می‌توان با آن عکس‌های سیاه و سفید گرفت؟ البته که علاقه‌مندان به آیفون انتظار چیزی فراتر از مواردی که به آن‌ها اشاره کردیم را دارند. به هر حال اپل با آیفون تحول بزرگی در عکاسی با موبایل ایجاد کرد و اکنون نوبت آن رسیده که آیفون ۷ هم این مسیر را ادامه دهد. در ادامه می‌توانید ویدیویی از آن چیزی که شاید در دوربین آیفون ۷ پلاس ببنیم را مشاهده خواهید کرد. تمام احتمالات و ویژگی‌هایی که بعید نیست روی دوربین دوتایی آیفون جدید به کار برود را در ویدیوی بالا می‌بینید.

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۸ دیدگاه
  1. Avatar سارا

    لطفا اگ توانایی خرید اپل رو ندارید ازش بد نگید????????

  2. Avatar نرگس

    مزخزف ترین برند گوشی اپله. واقعا فاز بعضیا چیه که این همه پول میدن به یه گوشی بی کیفیت درجه پایین که نه سی پی یو داره نه رم داره نه دوربین داره نه هیچ چیز چشم گیر دیگه. هر چیزی هم که داره برندای دیگه سالها قبل بهترشو دادن. بعضیا چقدر جو گیرن. فقط واسه کلاسش میخرن. هرچند کلاسم نداره. یه گوش کوب به تمام معنا. درحد همون نوکیاهای قدیمی کار میکنه. اپل بازا کیفیت رو بی خیال شدن گیر دادن به اسم این مارک و برند که فکر میکنن براشون کلاس میاره. به زودی نابودی اپل رو میبینیم. الان نصف مردم افغانستان و اتیوپی اپل دستشونه. دوره ی کلاس ملاس گذشت. کیفیت و کارایی واقعی و عینی مهمه.

  3. Avatar وحید

    رونمایی از ایفون سون شروع پسرفت اپله . شرکت اپل نابود نمیشه ولی فروشش به شدت کمتر میشه (البته تو محصولات دیگه مثل ایفون ۸ فروش کم بیشتر به چشم میخوره) . شرکتای سونی اچ تی سی الجی به کلی نابود میشن و تو بازار فقط اپل سامسونگ مایکروسافت و هواوی باقی میمونه . ایفون جدید هیچ چیز خاصی نداره . هنوز درگیر حذف جک هدفونه . الان اپل هر چیزی که تو ایفونش داره موبایل های اندرویدی یه دونه بهترشو دارن . بدنه احساس به لمس میت اس هواوی .دوربین سونی هواوی p9 مایکروسافت . حسگر عنبیه چشم مایکروسافت سامسونگ . بدنه خمیده سامسونگ . بلندگو های با کیفیت htc . و حتی رابط کاربری اندروید اندروید سابق نیس اگه بهتر از ios نباشه بدتر هم نیس . اصلا ویندوزفون . ویندوزفون عالیه و با موبایل سرفیس عالی تر هم میشه . من خودم به شدت منتظر رونمایی ایفون ۷ هستم اما امیدی بهش ندارم.

    1. Avatar داود

      دوست عزیز تکلیفتو با خودت مشخص کن بعد نظر بده !

    2. Avatar علی

      بعد از مدت ها یه حرف منطقی شنیدیم.

  4. Avatar Arsalan

    فقط نوت۷ ، آیفون۷ جلوش هیچه

  5. Avatar عبداله

    سلام دوست عزیز نمیخواد انقد طرف سامی رو بگیری فعلا که قراره یک اولتیماتوم جهانی بده و تمام گوشی های نوت۷رو جمع کنه چون خود ب خود باطریش میترکه یک فاجعه بد…..

    1. Avatar امید

      یک فاجعه…
      فاجعه اونی بود که ایفون ۶ خم میشد اپل هم اولش واکنشی نشون نداد ولی بعدش قبول کرد
      ولی سامسونگ همه گوشی هارو سریعا جمع کرده و عذر خواهی کرده
      حالا فاجعه کدوم هست

    2. Avatar سارا

      اره یه مشکل سخت افزاری داره نوت۷

  6. Avatar لباحی

    هونور شش پلاس هواوی که بسیار زیباتر طراحی کرده اما این ایفون خیلی زشته
    حالا بعضیا میان میگن فقط ایفون اول همه چیزو طراحی کرده!!!

    1. Avatar hhhh

      واقعا مطسفم برات

  7. Avatar پرویز

    این قابلیت ها در سال ۲۰۱۴ هواوی در آنر ۶ پلاسبا دوربین دوتاییش آورده بود و راحت بعد گرفتن عکس فوکوس را تغییر میده و عکس های سه بعدی هم میگیره با دوربین دوتایی و عالی عمل میکنه

  8. Avatar علی جوادی

    باز هم تبلیغات اپل…
    بابا جون هر کار کنی کیفیت دوربینت قابل رقابت با سامسونگ نیست…حالا کل گوشیت رو بکن لنز
    شما مشکل صفحه نمایش سوخته رو حل کن بقیش رو نمیخواد

    1. Avatar hamedevil4

      بهتر از سامسونگه که در هر حال قست کشتن داره همش میخواد بترکه
      اخه مسخره بازی شده یه گوشی باید تست بشه چیه کلی پول بدی بترکه ترکیدن بخوره تو سرش ناقص می کنه

      1. Avatar علی جوادی

        کافیه یک سرچ کوچیک بکنی تو اینترنت و آمار انفجار و آسیب آیفون رو نگاه کنی…از هند و هنگ کنک گرفته تا آمریکا
        ولی کار خوبی که آیفون کرد این بود که به اعتراضها توجه نکرد و اوضاع درست شد…اما سامسونگ بر حسب مشتری مداری اقدام به جمع آوری کرد…در جریان باشین که فروش دوباره شروع شده و اوضاع داره درست میشه
        راستی از قضیه ی استفاده از پنل های معیوب در سیکس اس پلاس چه خبر؟دادگاه رو خرید اپل؟
        با تشکر از استاد نوردوست

      2. Avatar علی

        خب سامسونگ برای همین فراخوان داد دیگه،که دیگه تکرار نشه حالا ببینم اپل برای مشکل لنفجار ۶اس یا خم شدن و صفحه نمایش ۶ چیکار کرد!؟

    2. Avatar sepehr

      خدایی فازت چیه علی جوادی؟؟؟؟ به خدا حاضرم یه نوت ۷ بخرم برات بفرستم در خونت اگه فقط بفهمم فازت چیه….. البته دیگه مسئولیت نگه داری از نارنجک دستی توی خونه با خودت دیگه من زیر بار اون نمیرم

    3. Avatar hhhh

      فک کنم اولین نفری باشی که بگه کیفیت دوربین اپل از سامسونگ خراب تره

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه