رندرهای سه‌بعدی آیفون ۸ را ببینید

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

آیفون ۸ قطعا یکی از هیجان‌انگیزترین محصولاتی خواهد بود که امسال راهی بازار می‌شود. امسال تولید ۱۰ سالگی آیفون است و اپل هم سعی دارد محصولی بسیار متفاوت با تغییرات زیاد راهی بازار کند. شایعات زیادی درباره‌ی تغییر محل قرار گرفتن سنسور تشخیص اثر انگشت و دکمه‌ خانه این گوشی منتشر شده است. حتی گفته شده که دوربین دوتایی این تلفن همراه هوشمند با با تغییر مکان مواجه می‌شود.

امروز تصاویری از رندرهای سه بعدی قاب پشتی آیفون ۸ به بیرون درز کرده که برخی از ویژگی‌های مهم این گوشی را نشان می‌دهند.  در این تصاویر مشخص شده که سنسور تشخیص اثر انگشت به پشت گوشی و زیر لوگوی اپل منتقل شده است. از طرف دیگر محل قرار گرفتن دوربین دوتایی هم تغییر کرده. دوربین دوتایی دیگر به صورت افقی در کنار هم قرار نگرفته‌اند و به حالت عمودی درآمده‌اند.

تغییر مکان سنسور تشخیص اثر انگشت باعث شده که دکمه خانه از روی گوشی حذف شودو قطعا صفحه نمایش فضای بیشتری از روی گوشی را به خودش اختصاص می‌دهد. این تغییرات باعث شده که زمان عرضه‌ گوشی جدید اپل با تاخیر روبه‌رو شود.

در ادامه می‌توانید تصاویر منتشر شده از رندرهای سه بعدی آیفون ۸ را ببینید:

 

منبع: gadgetdetected
telegram_ad2_1

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۶ دیدگاه
  1. abbas.ipa

    تمامی خبرها همیشه در مورد ایفون شایعه بوده و هست.از شرکت اپل هیچ خبری به بیرون نمیاد.ایفون خوبیش سیتمشه نه چهرش.

  2. reza

    این طرح معلوم نیست بشه ولی به شخصه اگه همچین چیزی باشه نمیخرم

  3. mohsen

    اولین گوشی های دارای سنسور درپشت متعلق به شرکت های چینی بود الان همه دارن از این رویه پیروی میکنن هیچکس هم نمیگه تقلید بهشون…!چقدر پیشرفت کردن که غول ها هم دارن از اونا تقلید میکنن قطعا در مورد خودرو هم این اتفاق براشون رقم میخوره…

  4. hossein

    اگه نتونسته باشه سنسور اثر انگشت رو حذف کنه از سامسونگ عقب میوفته .
    طراحی دوربینشم جالب بنظر نمیرسه ضمن اینکه من شخصا علاقه ای به وجود سنسور اثر انگشت در پشت گوشی ندارم .

  5. آرش

    لابد اینم با شعار بهترین و شگفت انگیز ترین آیفونی ک تا ب حال دیده اید معرفی میکنه اخرشم همون آیفون ۶ در میاد با پردازنده و دوربین قویتر :))))

  6. Behnam

    خیلی زشته.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه