ویدیوی خط تولید بوگاتی شیرون را ببینید

۱۸ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

سال‌هاست که عنوان پرچم‌دار میدان‌ را دارد. خودروسازی که به استفاده از آخرین فناوری‌های روز دنیا برای محصولاتش معروف است. اصالت فرانسوی دارد اما در سال ۱۹۹۸ توسط شرکت آلمانی فولکس‌واگن خریداری شد. نام این خودروساز بوگاتی است. سال‌ها با مدل ویرون، در میدان سوپراسپرت‌ها یکه‌تازی کرده و حالا نوبت به مدل شیرون رسیده است.

اگر شانس نشستن در بوگاتی شیرون را داشته باشیم، با یک تخت‌گاز ساده می‌توانیم طی ۲.۶ ثانیه از حال سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسیم. اگر صبرمان زیادتر باشد، رسیدن از حالت ایستایی به سرعت ۲۰۰ کیلومتر برساعت تنها ۶.۵ ثانیه زمان می‌برد. شاید روزی دیرمان شده باشد و بخواهیم هرچه زود به قرار کاری یا دوستانه‌ برسیم، آن وقت رسیدن از سرعت ۰ تا ۳۰۰ کیلومتر بر ساعت تنها ۱۳.۶ ثانیه زمان از ما می‌گیرد! این خودرو بر روی سرعت ۴۲۰ کیلومتر بر ساعت به صورت الکترونیکی محدود شده است.

شیرون برای اولین بار در سال ۲۰۱۶ در نمایشگاه خودرو ژنو رونمایی شد. بوگاتی شیرون از یک پیشرانه ۱۶ سیلندر خورجینی با حجم ۸ لیتر بهره می‌برد. این نیروگاه قدرتمند توانایی تولید قدرت ۱۴۷۹ اسب‌بخار را به این سوپرکار می‌دهد. اگر در کشورهای خارجی زندگی می‌کردیم، می‌توانستیم با ۲.۵ میلیون دلار صاحب یک دستگاه بوگاتی شیرون مدل ۲۰۱۷ شویم. حالا اگر موافق باشید، بعد دانستن اطلاعاتی از بوگاتی شیرون نگاهی کوتاه به خط تولید این سوپرکار گران‌قیمت داشته باشیم. در این ویدیو می‌توانیم نهایت ظرافت و دقت به کار رفته در خط تولید شیرون را ببینیم.

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. Avatar محمد

    بنده چندین بار سوار شدم>>> البته پراید!

  2. Avatar itlover80

    عالی بود

  3. Avatar ///mahdispd

    واییی من خیلی منتظرش بودم
    ممنون آقای شاهسون

    1. Avatar EA

      دمت گرم 😀

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه