ساسونگ اعلام کرد کارش با Android Wear تمام نشده است

۱۹ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

دو سال پیش در کنفرانس سالانه‌ی گوگل I/O سامسونگ ساعت هوشمند Gear Live خود را با سیستم عامل اندروید راهی بازار کرد. این محصول اولین ساعت هوشمندی بود که با سیستم عامل اندروید به بازار آمد.
به نظر می‌رسد سامسونگ هنوز کاملا آمادگی ندارد از Android Wear دست بکشد. از طرفی پیش از این در اخبار شنیدیم سامسونگ در استفاده از نرم‌افزار اندروید، به ویژه در محصولات پوشیدنی خود، مستقل شده و سیستم عامل ساخت خود با نام تایزن (Tizen) را توسعه داده است و این سیستم عامل را در ساعت‌های هوشمند سری Gear اعمال خواهد کرد؛ از طرف دیگر به صورت رسمی اعلام نکرده سیستم عامل اندروید را کنار می‌گذارد.
در طی چند روز گذشته مدیران اجرایی این شرکت اعلام کردند این شرکت محصولی با سیستم عامل اندروید در دست تولید ندارد و قصد تولید هم نخواهد داشت. اما هنوز به طور رسمی اعلام نکرده که با Android Wear چه خواهد کرد.
شرکت سامسونگ در یک ایمیل رسمی به سایت خبرگزاری Digital Trends اظهار کرده: “سامسونگ هنوز هیچ چیزی در مورد Android Wear اعلام نکرده؛ ما هنوز تعهد خود را به پلتفرم‌های‌‌مان تغییر نداده‌ایم.”

samsung-gear-s2-54
این شرکت کره‌ای قصد دارد در آینده نه تنها برای گجت‌های پوشیدنی، بلکه برای لوازم خانگی هوشمند خود –مانند یخچال و فریزر هوشمند- سیستم عامل Tizen را اجرا کند. این شرکت مدتی دیگر مچ‌بند Gear Fit 2 را هم با این سیستم عامل Tizen راهی بازار خواهد کرد.
شاید دلیل این که سامسونگ می‌خواهد سیستم عامل گجت‌های خود را عوض کند این باشد که کنترل بیشتری روی یک سیستم عامل ساخت خودش خواهد داشت. البته این کمپانی پیش از این مصرف بالای باتری سیستم عامل اندروید را دلیل اصلی این جایگزینی اعلام کرد.
با این وجود دستگاه‌هایی که این شرکت در طی یک سال گذشته راهی بازار کرده بسیار جالب توجه بوده‌اند. به ویژه ساعت هوشمند Gear S2، را که در دو مدل اسپرت و کلاسیک عرضه شد در دنیای گجت‌های پوشیدنی می‌توان به عنوان بزرگ‌ترین موفقیت سامسونگ دانست.

منبع: Digital Trends

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar Net-Hunter

    فقط امیدوارم از چارچوب های هم راستا با اندروید پیروی کنه تا دنیای متن باز صدمه نبینه که این به نفع مایکروسافت و اپل میشه متاسفانه

  2. Avatar Ali S

    سامسونگ کار درستی میکنه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه