از ساعت مچی کاسیو تا خودروی پورشه؛ ۱۰ نقد و بررسی برتر هفته

۲۸ مرداد ۱۴۰۲ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۸ دقیقه
نقد و بررسی

همان‌طور که می‌دانید کارشناسان دیجی‌کالا روزانه برای انواع و اقسام محصولات جدید نقد و بررسی می‌نویسند. ما هر هفته تعدادی از برترین نقد و بررسی‌هایی را که به‌تازگی منتشر شده، در دیجی‌کالا مگ به شما معرفی می‌کنیم. در این مطلب، مقدمه‌ی کوتاهی از هر نقد و بررسی را آورده‌ایم. برای مطالعه‌ی متن کامل می‌توانید با استفاده از لینک زیر هر مطلب به صفحه‌ی آن محصول در دیجی‌کالا بروید. با ما همراه باشید.

نقد و بررسی ساعت مچی عقربه‌ای مردانه کاسیو GST-210

نقد و بررسی ساعت مچی عقربه ای مردانه کاسیو GST-210

کاربرانی که به‌دنبال ساعت‌های جی-شاک هستند، تکلیف‌شان مشخص است؛ این افراد اهمیتی به ساعت‌های هوشمند با آن همه امکانتشان یا ساعت‌های کلاسیک ساده و شکیل نمی‌دهند. برای این افراد انتخابی ‌جز جی-شاک وجود ندارد. ساعت‌هایی که به‌عنوان استاندارد و مرجع در رده ساعت‌های ورزشی و مقاوم محسوب می‌شوند. برای این افراد، نسل دوم جی-شاک‌های G-Steel می‌تواند یک ساعت آرمانی به‌حساب بیاید؛ این ساعت‌ها درست مثل مدل‌های لوکس و گران‌قیمت MT-G و MR-G، از بدنه‌ای فلزی و اعلا استفاده می‌کنند، ولی با‌این‌وجود، قیمت مناسب و ارزش خرید بسیار زیادی دارند. شرکت کاسیو برای علاقه‌مندان به این ساعت‌ها، سری GST-210 را با رنگ‌بندی و بندهای مختلفی طراحی کرده تا دیگر واقعا دلیلی برای تردید در خرید این سری وجود نداشته باشد.

مطالعه نقد و بررسی در دیجی‌کالا

نقد و بررسی ساعت مچی عقربه‌ای کاسیو GST-S100

نقد و بررسی ساعت مچی عقربه ای کاسیو GST-S100

در‌مجموع اگر به‌دنبال ساعتی هستید که طراحی جذاب، متفاوت و در‌عین‌حال شیکی داشته باشد و بتوانید در موقعیت‌های زیادی آن را روی مچ خود ببندید یا به دنبال بهترین مدل ساعت جی شاک اصل هستید، مدل GST-S100D می‌تواند گزینه‌ی خیلی‌خوبی باشد. این ساعت برای کاربری روزمره یا در میهمانی‌ها، هنگام دویدن، شنا و کوهنوردی و در یک کلام در تمامی شرایط می‌تواند همراه شما باشد و به‌خوبی با بیشتر لباس‌های شما همخوانی داشته باشد. این ساعت علاوه‌بر سادگی، در طراحی پیچیده و متفاوت است و امکانات متعددی را دراختیار شما قرار می‌دهد و جزو بهترین مدل‌های سری G-Shock کاسیو به‌شمار می‌رود.

مطالعه نقد و بررسی در دیجی‌کالا

نقد و بررسی دوربین دیجیتال بدون آینه سونی ILCE-A6300L

نقد و بررسی دوربین دیجیتال بدون آینه سونی ILCE-A6300L

دوربین‌های بدون آینه به خاطر توانایی فوق‌العاده، وزن کم و راحتی در شیوه‌ی استفاده به محبوبیت بالایی دست پیدا کرده‌اند. در این میان سونی با ارائه‌ی دوربین‌هایی در سطح حرفه‌ای و نیمه‌حرفه‌ای با امکاناتی بیشتر از مدل‌های هم‌رده‌ی خود از دیگر برندها، نظر بسیاری از عکاسان و کارشناسان عکاسی را به خود جلب کردند. عکاسان حرفه‌ای یا این دوربین‌ها را جایگزین دوربین‌های SLR قدیمی‌تر خود کرده‌اند یا یکی از این دوربین‌های بدون آینه را به مجموعه‌ی تجهیزات عکاسی خود اضافه کرده‌اند. هرچند اکثر شرکت‌های نام‌آور فعال در زمینه‌ی تولید تجهیزات عکاسی ساخت این دوربین‌ها را در برنامه‌ی کار خود قرار داده‌اند، اما سونی در کنار چند برند معدود دیگر با تکیه بر فناوری روز دنیا توانست در صدر بازار قرار گیرد. ارائه‌ی تجهیزات جانبی متنوع و لنزهای گوناگون که بسیاری از آن‌ها را برندهای نام‌آور محصولات اپتیکال مانند زایس تولید کرده‌اند بر محبوبیت این دوربین‌ها افزوده است. دوربین‌های بدون آینه را می‌توان آینده‌ی مسلم عکاسی حرفه‌ای جهان دانست.

مطالعه نقد و بررسی در دیجی‌کالا

نقد و بررسی گوشی موبایل موتورولا Moto M XT1663

نقد و بررسی گوشی موبایل موتورولا Moto M XT1663

موتو M در کنار سخت‌افزار مطلوب بر پایه‌ی تراشه‌ی MT6755 Helio P10 مدیاتک و دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی، مشخصه‌ی دیگری دارد که ارزش خرید آن را بالا می‌برد. کیفیت ساخت بالا و طراحی زیبا ویژگی‌هایی هستند که موتورولا آن‌ها را برای فروش بیشتر موتو ام استفاده کرده است. همچنین وزن و ضخامت مناسب، از دیگر نقاط قوت این گوشی زیبا محسوب می‌‌شود که شاید فروش آن را تقویت کند.

مطالعه نقد و بررسی در دیجی‌کالا

نقد و بررسی تلویزیون سونی مدل KD-55X8500D

نقد و بررسی تلویزیون سونی مدل KD-55X8500D

سری X8500D می‌توانند به‌عنوان دستگاهی فراتر از یک تلویزیون کارایی داشته باشند. این تلویزیون‌ها به‌لطف بهره‌گیری از سیستم‌عامل اندروید TV، می‌توانند به‌عنوان یک تبلت غول‌پیکر هم استفاده شوند و برنامه‌ها و بازی‌های اندرویدی را اجرا کنند؛ اما فارغ از تمام این امکانات، اگر قرار است از X8500D فقط و فقط به‌عنوان یک تلویزیون استفاده کنید، باید بگوییم که کیفیت تصویر این مدل به‌لطف تراشه‌ی X1 و قابلیت پخش تصاویر HDR، عالی است. بدنه‌ی باریک و زیبای آن هم، می‌تواند جلوه‌ی زیبایی به منزل یا محل کار شما بدهد.

مطالعه نقد و بررسی در دیجی‌کالا

نقد و بررسی خودروی پورشه Macan اتوماتیک سال ۲۰۱۷

نقد و بررسی خودروی پورشه Macan اتوماتیک سال 2017

پورشه با SUV سایز متوسط خود موفقیت‌های چشم‌گیری به دست آورده بود به همین علت تصمیم بر گسترش خانواده شاسی بلندهای خود گرفت. به همین علت دست به طراحی و تولید خودرویی با قابلیت‌های کاین اما اندکی کوچک‌تر و ارزان‌تر زد که این خودروی جدید ماکان نام گرفت. درواقع این‌گونه نیست که ماکان چیزی کم داشه باشد، برعکس ماکان تمامی فاکتورهای لازم برای یک رانندگی لوکس و پرهیجان را داراست. طراحی بیرونی خودرو مخصوصا نمای جلوی خودرو الهام گرفته شده از کاین است. با این تفاوت که چراغ‌ها اندکی کشیده‌تر شده و از حجم خودرو کاسته شده است. در نمای عقب خودرو نیز شاهد طراحی یک پارچه و ساده‌ای هستیم. شاید تنها قسمتی که تفاوت بسیاری با کاین دارد فرم چراغ‌های عقب ماکان است که به صورت کشیده درآمده است. همچنین در طراحی داخلی نیز شاهد زبان طراحی کلی پورشه هستیم. ادوات به صورت عمودی در اطراف دنده چینده شده و دارای کیفیت بالایی می‌باشند. فرم چینش ادوات و طراحی آنها باعث القای بیشتر حس لوکس بودن و اسپرت بودن ماکان می‌شود.

مطالعه نقد و بررسی در دیجی‌کالا

نقد و بررسی اسکوتر برقی ناین بات مدل E Plus

نقد و بررسی اسکوتر برقی ناین بات مدل E Plus

این اسکوتر دارای بدنه‌ای بسیار مقاوم از جنس آلیاژ منیزیم بوده که به شما کمک خواهد کرد تا از آن در مدت زمان زیادی استفاده کنید. در ساخت این اسکوتر از موتور قدرتمندی استفاده شده که توان تولید سرعتی معادل با ۲۰ کیلومتر در ساعت را خواهد داشت. همچنین باتری به کار رفته شده در ساخت این اسکوتر برقی توان بالایی در میزان مصرف و ذخیره‌سازی دارد، به نحوی که هر یک کیلومتر از میزان ذخیره باتری آن تنها یک درصد کم خواهد شد. در ساخت این اسکوتر برقی از تکنولوژی‌هایی استفاده شده که کار استفاده از آن را بسیار راحت‌تر کرده است، برای مثال سیستم خودکار حفظ تعادل باعث می‌شود تا پس از روشن‌کردن، این اسکوتر در حالتی متعادل قرار گرفته تا شما بتوانید بر روی آن به راحتی سوار شوید. همچنین باتری این اسکوتر برقی دارای قابلیت ذخیره‌سازی انرژی جهت حرکت راحت‌تر در محیط‌هایی با شیب تند است. اسکوتر برقی ناین بات مدل E Plus یکی از انواع اسکوتر برقی‌هایی است که به شکلی ساخته شده که در عین کاربردی بسیار بالا، به شما کمک کند تا با ایمنی بیشتر با استفاده از این اسکوتر برقی، لذت بیشتری را تجربه کنید.

مطالعه نقد و بررسی در دیجی‌کالا

نقد و بررسی مجموعه ابزار کارگاهی قابل حمل سل مدل Power8 Pro WS-4E

نقد و بررسی مجموعه ابزار کارگاهی قابل حمل سل مدل Power8 Pro WS-4E

محصولی که در تصویر می‌بینید یک ابداع از شرکت انگلیسی سل با عنوان  «Power8 Pro WS-4E» است که توجه بسیاری از سازندگان و مشتریان ابزار را به خود جلب کرده. این محصول منحصربه‌فرد، با ۸ کارآیی مختلف در یک جعبه با ابعاد و وزن مناسب قرار دارد. چهار ابزاری که در داخل کیف و کیس این محصول جاسازی شده است عبارت‌اند از: یک دریل پیچ‌گوشتی، یک اره‌ی دیسکی، یک اره‌ی عمودبر و یک چراغ‌قوه. این مجموعه به یک باتری لیتیوم‌یونی با ولتاژ ۱۸ ولت و ظرفیت ۳ آمپرساعت مجهز شده که قابلیت اتصال به هر چهار ابزار محصول را دارد. به ‌عبارت ‌دیگر چهار دستگاهی که برای این مجموعه در نظر گرفته‌ شده است، به کمک این باتری کار می‌کنند. قابلیت حمل در این دستگاه این امکان را به کاربر می‌دهد که در هر محلی که مایل است از این مجموعه استفاده کند. همچنین با در نظر گرفتن ابعاد کم این محصول، نتیجه می‌گیریم که برای نگهداری از آن به فضای کمی نیاز داریم. اگر بخواهیم به ‌صورت اجمالی به کارآیی‌های این مجموعه اشاره کنیم، باید گفت که با استفاده از دریل این مجموعه می‌توانید روی بسیاری از قطعات سوراخ‌کاری کنید و انواع پیچ‌ها را با سری‌های مختلف، بازکرده و یا ببندید. با به‌کارگیری اره‌ی دیسکی، می‌شود قطعات مختلف چوب را به شکل‌های گوناگون (ساده، مورب، فارسی‌بر و…) برش داد. با کمک اره‌ی عمودبر قادر خواهید بود قطعات چوبی یا فلزی را حتی به‌صورت منحنی برش دهید. از چراغ قوه‌ی مجموعه برای نوردادن بهتر به میز کار مجموعه، روشن کردن محیط‌های تاریک و یا در شرایط اضطراری استفاده کرد. به ‌طور کلی این محصول به گونه‌ای طراحی و تولید شده که پاسخگوی طیف وسیعی از کارهای فنی خانگی و صنعتی است.

مطالعه نقد و بررسی در دیجی‌کالا

نقد و بررسی کوادکوپتر کنترلی سایما مدل X11 Hornet

نقد و بررسی کوادکوپتر کنترلی سایما مدل X11 Hornet

«X11 Hornet» کوادکوپتری با ابعاد کوچک اما با قابلیت‌های فراتر از یک اسباب‌بازی است. ثبات و پایداری در پرواز و کنترل راحت با وجود حسگر ژیروسکوپ و چرخش ۳۶۰ درجه با فن‌آوری Eversion از ویژگی‌های قابل‌ذکر این کوادکوپتر  بوده که قابلیت استفاده از آن در محیط‌های داخلی و فضای باز را ممکن ساخته است. اگر می‌خواهید چند دقیقه پرواز با یک کوادکوپتر را تجربه کنید، کالای درستی را انتخاب کرده‌اید. این کوادکوپتر چهار موتور دارد که قابلیت پرواز را برای آن فراهم می‌کنند. فناوری Gyro به‌کاررفته در این محصول، باعث ثبات و پایداری آن در پرواز شده و هدایت و کنترل ساده‌تری را برای کاربر به همراه می‌آورد. برای پرواز کوادکوپتر در ابتدا به چهار عدد باتری قلمی برای ریموت کنترل نیاز دارید. خود کوادکوپتر هم از یک باتری داخلی بهره می‌برد که جهت شارژ به ۵۰ تا ۶۵ دقیقه زمان نیاز دارد و پس از هربار شارژ کامل، حدود ۶ تا ۸ دقیقه انرژی پرواز کوادکوپتر را تامین می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این کوادکوپتر باید به چرخش ۳۶۰ درجه (۳۶۰Eversion) و  چراغ LED اشاره کرد.

مطالعه نقد و بررسی در دیجی‌کالا

نقد و بررسی کتاب دیوان حافظ به خط استاد مهدی فلاح

نقد و بررسی کتاب دیوان حافظ

کتاب چهارزبانه‌ی «دیوان حافظ» با خط نستعلیق استاد خوش‌نویس، «مهدی فلاح» نگاشته شده و تصاویر نگارگری هنرمندان برجسته، «حسینعلی ماچیانی» و «غلامرضا اسماعیل‌زاده» زینت‌بخش صفحات آن است. این اثر نفیس علاوه‌بر ویژگی‌های برشمرده، دارای قابی شکیل است و می‌تواند انتخاب مناسبی برای هدیه‌دادن به دوستداران شعر و ادب پارسی، به‌ویژه علاقه‌مندان خواجه‌ی شیراز باشد. حافظ ادیبی عالم به دانش‌های ادبی و شعری و مطلع از دقیقه‌های حکمت و حقیقت‌های عرفان بود. استعداد خارق‌العاده‌ی فطری او به وی مجال تفکرهای طولانی همراه با تخیل‌های بسیار باریک شاعرانه می‌داد و او جمیع این موهبت‌های ربانی را با ذوق لطیف و کلام دلپذیر استادانه‌ی خود درمی‌آمیخت و از آن میان، شاهکارهای بی‌بدیل خود را به صورت غزل‌های عالی به وجود می‌آورد. کتاب «دیوان حافظ» را انتشارات «ذهن‌آویز» منتشر کرده و در اختیار علاقه‌مندان به فرهنگ و ادب پارسی قرار داده است.

مطالعه نقد و بررسی در دیجی‌کالا

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar ami

    لینک نقد و بررسی کوادکوپتر مشکل داره

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه