سامسونگ تراشه آیفون سال ۲۰۱۸ را می‌سازد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

چند وقتی می‌شود که اپل شرکت سامسونگ را به عنوان یکی از سازندگان تراشه گوشی‌های آیفون و تبلت‌های آیپد در نظر گرفته است. البته از آنجایی که اپل و سامسونگ در زمینه‌های مختلف با هم رقیب هستند، اپل سعی کرده کار تولید بخش دیگری از تراشه‌های آیفون را به شرکت TSMC واگذار کند.

البته امسال شرکت TSMC تمام تراشه‌های مورد نیاز برای آیفون‌های سال ۲۰۱۷ را به صورت انحصاری تولید می‌کند؛ اما به نظر می‌رسد که از سال آینده این روند تغییر می‌کند و بار دیگر سامسونگ به میدان برمی‌گردد.

براساس گزارش‌های منتشر شده شرکت کره‌ای سامسونگ از سال آینده تراشه مورد نیاز برای آیفون را تولید خواهد کرد. گفته شده از چند ماه پیش مسولان اپل و سامسونگ برای این مورد با هم مذاکراتی داشته‌اند. براساس اطلاعات منتشر شده تراشه‌ آیفون سال ۲۰۱۸ با فناوری ۷ نانومتری ساخته می‌شود.

سامسونگ مدتی پیش به عنوان بزرگ‌ترین شرکت تراشه ساز دنیا شناخته شد و توانست در این حوزه از شرکت اینتل جلو بزند. از طرف دیگر همکاری سامسونگ و اپل از سال آینده بیشتر می‌شود. سامسونگ در حال حاضر صفحه نمایش OLED برای آیفون ۸ تولید می‌کند و سال آینده هم تراشه برای اپل خواهد داشت.

منبع: theinvestor
telegram_ad2_1

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar شاهین

    و تمام :)) 🙂
    اپلی ها سکوت کنید سنگین تره:)

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه