سریع و خشن ۸ در دو روز اول اکران رکورد زد

۲۸ فروردین ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

انتظار داشتیم جدیدترین قسمت از مجموعه فیلم‌های «سریع و خشن» فروشی خوب داشته باشد و انتظارات‌مان برآورده شده است. تنها سه روز از اکران فیلم The Fate of the Furious می‌گذرد و این فیلم توانسته است در این مدت زمان کوتاه، ۵۳۲.۵ میلیون دلار در دنیا فروش داشته باشد. این رقم برای فروش اولین هفته یک رکورد محسوب می‌شود. رکورد قبلی به دست قسمت هفتم جنگ ستارگان یعنی فیلم Star Wars: The Force Awakens بود که توانست در هفته‌ی اول اکران خود ۵۲۹ میلیون دلار بفروشد.

تنها سه روز از اکران فیلم The Fate of the Furious می‌گذرد و این فیلم توانسته است در این مدت زمان کوتاه، ۵۳۲.۵ میلیون دلار در دنیا فروش داشته باشد.

یکی از مهم‌ترین عوامل فروش بسیار زیاد فیلم The Fate of the Furious، اکران همزمان آن در مناطق متخلف دنیا است. به غیر از ایالات متحده، انگلستان و کشورهای اروپایی، قسمت هشتم سریع و خشن هم‌چنین در چین و روسیه هم اکران شده‌ است. بخش بزرگی از فروش بالای Fast 8 در خارج از ایالات متحده بوده است.

فیلم Fast 8 در امریکای شمالی فروشی ۱۰۰.۲ میلیون دلاری داشته است که در مقایسه با Furious 7 چیزی نزدیک به ۵۰ میلیون دلار کمتر است.

با اینکه اعداد و ارقام رسمی درباره‌ی هزینه‌ی ساخت Fast 8 نشنیده‌ایم، اما گزارش‌ها می‌گویند که بودجه‌ی ساخت این فیلم ۲۵۰ میلیون بوده است. اینکه Fast 8 توانسته در دو روز اول اکران خود دو برابر بودجه‌ی ساخت خود را در بیاورد، اصلا موضوع کمی نیست.

فیلم The Fate of the Furious را F. Gary Gray کارگردانی کرده است. این کارگردان دو سال پیش با فیلم Straight Outta Compton حسابی سر و صدا به پا کرده بود.

منبع: GameSpot

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه