سونی چند ماه دیگر Xperia XZ1 و X1 را معرفی می‌کند

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

زمان زیادی از معرفی گوشی‌های جدید سونی نمی‌گذرد. مخصوصا گوشی اکسپریا XZ پرمیوم که دوربین فوق‌العاده‌ای هم دارد. حالا شایعه شده که این شرکت تا قبل از به پایان رسیدن سال ۲۰۱۷ چند گوشی دیگر هم راهی بازار می‌کند.

براساس اطلاعات منتشر شده سونی قصد دارد در نمایشگاه IFA 2017 گوشی‌های اکسپریا XZ1، اکسپریا XZ1 کامپکت و اکسپریا X1 را معرفی کند. گفته شده هر دو گوشی Xperia XZ1 و XZ1 کامپکت دو محصول رده بالا به حساب می‌آیند و با تراشه اسنپ‌دراگون ۸۳۵ راهی بازار خواهند شد. به احتمال زیاد این دو گوشی جدید ۴ گیگابایت رم خواهند داشت.

براساس اطلاعات منتشر شده گوشی اکسپریا XZ1 به صفحه نمایش ۵.۲ اینچی با کیفیت Full HD و باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده است. گوشی اکسپریا XZ1 کامپکت هم صفحه نمایش ۴.۶ اینچی با کیفیت ۷۲۰p دارد و باتری آن هم ۲۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است. حتی گفته شده که سونی یک گوشی دیگر به اسم اکسپریا X1 را هم معرفی کند. این تلفن همراه هوشمند به صفحه نمایش ۵ اینچی با کیفیت ۱۰۸۰p مجهز شده و تراشه اسنپ‌دراگون ۶۶۰  و چهار گیگابایت رم روی آن قرار گرفته است. باتری این گوشی هم ۲۸۰۰ میلی‌آمپر ساعت است.

منبع: Phone Arena
telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه